sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 23 May 2013

GEMPAR !!! PATUT LA KAPAL TERBANG AIR ASIA SELALU TERHEMPAS !!! YANG KITA TAK TAHU !! GERUNNYA !!!!





Aku risau jugak dengan berita-berita tentang kapal terbang terhempas ni , mula tubuhnya air asia ni dulu banyak kali jugak dengar kapal terbang depa ni terhempas /tergelincir / terbabas dan yang semaksud dengannya .

Puncanya selalu depa kata 'masalah teknikal' la , bla bla bla la !! tapi bila renung balik apa yang jadi hari ini dalam hati aku adakah ini salah satu penyebabnya !! 



tadi dengar-dengar kata si ceo air asia x ni  adalah anak saudara kepada Anwar . Hurmmm kalau betul patutlah perangai sebegini !!!


Apapun itu hanya andaian aku saja , Allah mengetahui setiap apa yang berlaku .. Dan ketika kecoh tentang Air Asia ni , keluar pulak cerita yang buat aku bertambah geram dan benci dengan Air Asia ni , kes seperti kanak-kanak cacat yang ditinggalkan bersama ibunya dan kes terbaru adalah kes bawa pulang jenazah dari Indonesia .

Kedua-dua kes ni telah diselesaikan oleh MAS dan yang lain . Sedangkan Air Asia hanya memikirkan keuntungan semata-mata tanpa memikirkan pelanggannya.



3 comments:

Anonymous said...

2nd photo definitely edited! 1st is true but its an accident during EGR, which is done by maintenance crew during check! But frankly, this is a dumb blog! Plz grow up and start speaking facts

Anonymous said...

Air Asia is a big fat liars...Hidden cost here and there what else they want to denies?

Unknown said...

penulis,, kembalilah kepada aq dan hadis

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive