Pages

Wednesday 22 January 2014

BADUT UMNO YANG MENJIJIKKAN LAGI MENJAHANAMKAN UMNO @NajibRazak #SyokSendiri



Gambar badut dan penyangak PKR ni bukan saja melukakan hati ahli Umno tetapi hati rakyat yang sedih bila Tian Chua menganggap Kes Lahat Datu adalah sandiwara bukan realiti , itu belum perasaan keluarga barisan pejuang-pejuang negara !! huh 

Badut-badut Umno melepaskan Tian Chua dengan hanya satu senyuman tanpa minta pandangan rakyat dan adakah badut-badut ni meminta dan merujuk kepada Presiden umno sendiri sebelum membuat keputusan ?? banyak benda boleh di pertikaikan termasuk adakah di gunakan sistem KAWTIM untuk selesaikan masalah ini ???


Berdasarkan laporan...

Plaintif menyatakan, perkataan-perkataan fitnah (Tian Chua) itu membawa maksud, UMNO merancang insiden pencerobohan di Lahad Datu, UMNO pembelot negara yang kononnya membawa masuk pejuang Kesultanan Sulu di Lahad Datu dan UMNO sengaja mahu menakut-nakutkan rakyat dengan insiden tersebut.


Akibat penyiaran kata-kata fitnah itu, plaintif mendakwa, reputasi UMNO terjejas kerana kes pencerobohan di Lahad Datu melibatkan kedaulatan negara yang juga merupakan isu sensitif dan mengakibatkan pertumpahan darah serta tuntutan yang tidak wajar oleh pihak luar terhadap negeri Sabah yang diisytiharkan milik Malaysia sejak sekian lama.


Apa yang menggelikan ketiak aku adalah BADUT UMNO ini mengakui DAKWAAN Tian Chua amat berat. Tapi tanpa permohonan maaf pun, mereka setuju saman tersebut ditarik balik. Fuhh cakap apa nih ??? Kalau belah PR mau depa londeh habis-habisan !!



Kes Lagi satu pulak macam ni halnya : baca di BLOG INI 







4 comments:

  1. Bodoh sombong banyak sangat, mereka ingat bangsa lain diam saja ke? Melayu dijahanamkan oleh bangsa sendiri.

    ReplyDelete
  2. Bodoh sombong banyak sangat, mereka ingat bangsa lain diam saja ke? Melayu dijahanamkan oleh bangsa sendiri.

    ReplyDelete
  3. The season you intend to go camping has a vital importance too.
    The digital screen on the control panel will tell
    you the degree at which the humidistat is programmed however it does not
    indicate the genuine stage of relative humidity in the room then you want your very own hygrometer to know if unit is really doing work or stops
    at the present stage. This device is in a very similar
    course for the 2 US created versions but is rather relatively a bit
    considerably additional pricey.

    Feel free to visit my site: fad504dwd

    ReplyDelete