Pages

Friday 24 January 2014

PANAS !! NURUL IZZAH TINGGALKAN DUNIA POLITIK DEMI SELAMATKAN RUMAH TANGGA ???


Kisah paling sedih hari ini tentunya kes tuntutan FASAKH oleh Nurul Izzah Anwar Ibrahim terhadap suaminya yang SAH iaitu Raja Ahmad Shahrir Raja Salim . Kecoh satu Malaysia dengar cerita ini .

Nurul Izzah berkata dia dan suami terGANGGU apabila kisah peribadi dan rumahtangganya tersebar dan heboh dikatakan rakyat !! Tudia !!! HAL PERIBADI TERGANGGU ??? HUH !! Wahai Nurul Izzah itulah KIFARAH namanya , kamu selalu serang peribadi Perdana Menteri dan Isteri juga peribadi pemimpin Umno sekarang bila kamu sendiri kena , baru KAMU RASA nikmatnya KAN KAN KAN !! !


Nasihat Aku , sudah-sudahlah duk fitnah orang dan buat kerja yang bukan-bukan !!! LETAKLAH JAWATAN KAMU SEBAGAI AHLI PARLIMEN dan SEBARANG JAWATAN POLITIK !! Duduklah rumah jaga Keluarga dan rumahtangga kamu , mereka perlukan kamu di rumah !!! Jadilah seorang Isteri , jangan jadi seorang isteri kepada suami-suami dan suami !!! 


Pelihara Rumahtangga dari RUMAH bukan dari atas pentas ceramah !!! Cukuplah kamu dipergunakan untuk kepentingan POLITIK KOTOR BAPAK ANUGERAH kamu tu , kehidpuan hanya sekali , rumahtanga segalanya , didik anak-anak jadi manusia yang berguna , JANGAN hancurkan rumahtangga kamu hanya kerana POLITIK !!! 

5 comments:

  1. Assalamualaikum Nurul ,Dalam islam penceraian ni tak elok, fikirlah balik keputusan anda itu

    ReplyDelete
  2. Aku sedia menunggu..... apa juga sayang papa kamu.... jangan risau aku boleh urus pemergiannya ke jepun, jika akulah menantunya nanti... sabar sayang!

    ReplyDelete
  3. Suami Nurul UMNO ke...

    ReplyDelete
  4. Bodoh puyer fitnah amin ni

    ReplyDelete