sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 14 July 2015

Peguam @azwanbro Hantar 'Letter Of Demand' Kepada @rafiziramli Angkara Fitnah



untuk makluman semua , petikan dari page facebook khairul azwan harun Naib Ketua Pemuda Umno Malaysia.

Pada 8hb Julai 2015 saya telah membuat satu laporan polis terhadap ahli Parlimen Pandan YB Mohd Rafizi Ramli atas kenyataan beliau yang berbaur fitnah dengan mengaitkan saya kepada isu transaksi hartanah di Melbourne.

Bukan itu sahaja, peguam saya juga telah menghantar ‘letter of demand’ kepada Rafizi yang memberi tempoh sehingga 7 hari untuk dia memperbetulkan keadaan sama ada dengan menarik balik kenyataan atau memohon maaf atas kenyataan berbaur fitnah beliau terhadap saya. Sekiranya dia gagal berbuat demikian maka tindakan undang-undang akan diambil (saman).

Kebebasan bersuara itu bukanlah lesen untuk memfitnah. Saya sokong perbezaan pendapat dan percambahan idea namun budaya kotor seperti ini harus dicegah.

Pada pandangan aku, langkah yang di buat Naib Ketua Pumuda Umno Malaysia terhadap fitnah jahat lagi jijik dari Rafizi adalah tepat untuk mengajar perangai kaki fitnah seperti Rafizi dan puak pakatan rakyat. 

Seharusnya pemimpin-pemimpin Barisan Nasional mengambil langkah sama seperti Khairul Azwan ini, berani kerana benar , bukan jadi pengecut . 

1 comment:

Anonymous said...

Sialan,brengsek,,..buat apa kau disini..balik kampung di indonesia dan salahkan coretan sialan mu ini.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive