Pages

Thursday 23 May 2013

GEMPAR !!! PATUT LA KAPAL TERBANG AIR ASIA SELALU TERHEMPAS !!! YANG KITA TAK TAHU !! GERUNNYA !!!!





Aku risau jugak dengan berita-berita tentang kapal terbang terhempas ni , mula tubuhnya air asia ni dulu banyak kali jugak dengar kapal terbang depa ni terhempas /tergelincir / terbabas dan yang semaksud dengannya .

Puncanya selalu depa kata 'masalah teknikal' la , bla bla bla la !! tapi bila renung balik apa yang jadi hari ini dalam hati aku adakah ini salah satu penyebabnya !! 



tadi dengar-dengar kata si ceo air asia x ni  adalah anak saudara kepada Anwar . Hurmmm kalau betul patutlah perangai sebegini !!!


Apapun itu hanya andaian aku saja , Allah mengetahui setiap apa yang berlaku .. Dan ketika kecoh tentang Air Asia ni , keluar pulak cerita yang buat aku bertambah geram dan benci dengan Air Asia ni , kes seperti kanak-kanak cacat yang ditinggalkan bersama ibunya dan kes terbaru adalah kes bawa pulang jenazah dari Indonesia .

Kedua-dua kes ni telah diselesaikan oleh MAS dan yang lain . Sedangkan Air Asia hanya memikirkan keuntungan semata-mata tanpa memikirkan pelanggannya.



3 comments:

  1. 2nd photo definitely edited! 1st is true but its an accident during EGR, which is done by maintenance crew during check! But frankly, this is a dumb blog! Plz grow up and start speaking facts

    ReplyDelete
  2. Air Asia is a big fat liars...Hidden cost here and there what else they want to denies?

    ReplyDelete
  3. penulis,, kembalilah kepada aq dan hadis

    ReplyDelete