Pages

Sunday 15 June 2014

HUDUD : PAS DICABAR BUANG ISTILAH HUDUD KERANA TAKUT PADA DAP - RAMESH RAO @NajibRazak @RameshRaoAKS

\\

Terkejut aku dengan kenyataan terbaru daripada Presiden Pertubuhan Minda Sosial dan Prihatin , Mr Ramesh Rao mengenai Pelaksanaan Hudud yang di bawa Pas . kita semua tahu Mr Ramesh Rao memang bersetuju dan pernah mengeluarkan kenyataan bahawa ' Banyak Kebaikan Jika Hudud Dilaksana' walapun beliau seorang India . 


Mungkin sudah hilang kepercayaan terhadap Pas yang hanya pandai bercakap dan bermain wayang , Mr Ramesh telah meminta Pas menggugurkan istilah HUDUD dalam Perjuangan kerana terlalu mengikut telunjuk DAP . Pas seolah takut dengan DAP dan di paksa keluar dari Pakatan Rakyat. 


Sebagai seorang Islam aku juga malu dengan Pas yang hanya mementingkan politik , kuasa dan tamak harta daripada mempertahankan prinsip perjuangan dan memperjuangkan Hudud. Pas lebih rela HUDUD di pijak-pijak DAP. 

Memang benar apa yang dikata oleh Mr Ramesh , Pas sudah hilang arah dan selalu di anjingkan DAP . Aku juga setuju Pas harus menggugurkan Hudud dari asas perjuangan kerana Hukum Allah bukan boleh dipermainkan tetapi Pas sanggup demi kuasa. 



2 comments: