sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 22 February 2016

NAZRI AZIZ JANGAN KURANG AJAR DENGAN TIMBALAN PRESIDEN UMNO



Kenapa nazri aziz ni nampak kelam kabut dan takut sangat apabila yb timbalan presiden umno becakap secara hakikat mengenai isu wang derma rm2.6 billion, wang syarikat src rm42 juta yang masuk ke dalam akaun peribadi najib tun razak serta kes skandal 1mdb yang menjadi isu polemik di negara kita?!

Nazri aziz jangan kurang ajar dengan timbalan presiden umno yang dipilih oleh para perwakilan umno!! Nazri aziz hanyalah kucing kurap yang dilantik menduduki kerusi majlis tertinggi umno bukan pun menang melalui pemilihan!!

Sedarlah diri tu sikit!! Inilah budaya kurang ajar yang sedang menyusup serta merosakkan parti umno!! Pemimpin haprak macam nazri aziz inilah yang membuatkan umno semakin dibenci dan ditolak oleh rakyat jelata!!

Sebagai timbalan presiden yang dipilih secara sah; tan sri muhyiddin yassin mempunyai hak untuk bercakap mengenai apa saja isu-isu yang sedang membelenggui pemikiran rakyat di negara kita!! Rakyat mahukan kebenaran!! Rakyat nak tahu secara sahih, terang, jelas serta mendalam khususnya kes skandal yang berkaitan dengan skandal 1mdb!!

Tan sri muhyiddin yassin mempunyai 'locus standi' untuk bercakap secara terbuka untuk menerangkan kepada keseluruhan rakyat kerana beliau dipecat dari jawatan timbalan perdana menteri atas dasar menegur pucuk pimpinan tertinggi umno mahupun kerajaan untuk menyiasat kes skandal 1mdb secara telus, adil, saksama dan selidik secara komprehensif!!

Apakah salah kalau tan sri muhyiddin yassin nak memberi pencerahan kepada rakyat mengenai kes skandal 1mdb yang telah menyebabkan beliau dipecat tanpa alasan yang kukuh?!

Saya nak bagi tahu nazri aziz agar jangan gusar kerana sudah terlambat serta sukar untuk sesiapa pun yang nak sorokkan isu kes skandal 1mdb ke pengetahuan rakyat jelata!! Malahan ianya telah menjadi satu isu dunia pun dewasa ini!!

Nazri aziz kena ingat yang dia hanya kucing kurap yang dilantik untuk menduduki kerusi majlis tertinggi umno!! Budak nazri aziz juga tolonglah jangan serang timbalan presiden umno yang sah kerana tan sri muhyiddin yassin berada di hirarki kedua tertinggi parti!!

Apa pun kita semua tak perlu layan kerenah budak bangang nazri aziz ni!! Suruh dia suluh dan cerminkan muka dia terlebih dahulu!!

- Dato Khairuddin 

3 comments:

Anonymous said...

Apa Pulak Nazri Kelam kabut, Muhyidden Yassin yang Banggang, Benggong..

Hidop Nazri, we want more UMNO People like you.

Hidop Nazri

Pakcu Rantau Panjang said...

Kita menyokong buka kerana mulut kita disuap. Kita menyokong bukan kita dicucuk hidung. Begitu juga jika kita menegur bukan bererti kita membangkang tapi mahukan pencerahan jalan. Jika yang kusut tolong leraikan. Jika yang bengkok tolong luruskan. Kita manusia yang dikurniakan akal bukan robot yang disuruh angguk bila ditekan butangnya. Maaf Pakcu mencelah.......

Anonymous said...

Kalau orang macam Nazri nilah yang korang nak sebagai pemimpin, aku ucapkan selamatlah umno. Cer ko tengok rupa Nazri kat atas ni - berantai emas macam bapok tua, kaki samsing, bapak ayam di Chow Kit. Korang pikir, rakayt Malaysia dahgakan pemimpin macam ni ke....?????
Kalau jawapannya, ya...........memang kesianlah UMNO ni.
Dah sampailah korang ke penghujung jalan - tak pandai menilai pemimpin
yang macam mana sesuai memimpin. Antara yang boleh jadi Imam mengetuai solat, samseng berantai emas juga yang kau pilih.
CERDIK....CERDIK.
OK.....good luck to u.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive