sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday 8 February 2014

TUDIAA !! PINTU NERAKA DI BILIK TIDUR TERESSA COCK !!!



Sekali geli bulu ketiak aku bila tengok si Teressa Cock ni pi buat report polis kononnya beliau di ugut dan diganggu setelah video bangapnya tu mendapat bantahan keras dari rakyat Malaysia tak kira Melayu, cina dan india waktu ni.

Dalam video bangap Teressa tu kononnya kejadian di Sabah adalah lakonan antara Polis, tentera , lanun dan rakyat filipina.


Ternyata sikap menanggap Polis ni anjing kerajaan memakan dirinya kembali apabila dia dan puak-puak pakatan dua tiga kerat tu pegi buat laporan Polis berhubung dia diganggu.



Kalau aku jadi Polis tu , nak ja cakap ' tak boleh buat laporan kerana Polis sedang sibuk berlakon di Sabah ' baru berakai sikit cina Dap ni.

Lepas maki Polis-polis Malaysia ni mahu dan tak tahu malu pulak ah so cina Dap ni pergi cari dan buat report pada anjing Kerajaan.

Kemarahan rakyat berbilang kaum di Malaysia tak dapat disangkal lagi dengan pelbagai bantahan dan tunjuk perasaan terhadap biadapnya cina Dap ni menghasilkan video sampah untuk memburukkan kerajaan.


Jenis hasutan yang aku lihat bakal membawa padah ni jika terus membuak-buak akan memberi kesan besar terhadap hubungan sesama kaum.

Justeru aku mohon pihak Polis akan mengambil tindakkan yang boleh mengajar cina Dap ini agar tidak lagi mengulanggi perbuatan terkutuk lagi menjijikkan ini .


3 comments:

Anonymous said...

Dia minta kita kasi..nak lebih kita sedekah..nsk lagi wakaf..nak lagi..itu sudah lebih..kasi kapan je dong..

Anonymous said...

Ini lah saki baki PAP

Anonymous said...

lanchow x mau ka ?

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive