sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 18 June 2014

PANAS : MP PAS BERTUDUNG LABUH TAPI PERANGAI DAH RUPA MABUK TODI #HatiBusuk


Ya Allah. .. Bertudung labuh tapi mulut dan perangai dah rupa orang mabuk todi. .. Sepatutnya MP Pas  yang dilihat ayu diluar ni lebih banyak mengucap dari bercakap. .. Bawak-bawak tenangkan diri dan jangan ikut hasutan iblis dan syaitan. 

Aku nak beritahu MP Pas ni yang dia duk kata macam-macam ni dia tahu ka pasal Program Permata ni. Aku lihat banyak membantu orang susah. Di kawasan akupun ramai jugak anak-anak orang Pas dapat masuk situ. 

Mungkin hang ni senang dan berada tapi rakyat bawah kena bantu.  Sebagai Isteri Perdana Menteri dia sudah memberi yang terbaik untuk membantu rakyat atas inisiatif beliau dan rakan-rakan beliau.  

Untuk apa Datin Rosmah mahu nama sedangkan dia sudah menjadi isteri kepada Perdana Menteri. Yang hang duk sibuk tu buat apa?  nama hang pun baru hari ini timbul dan kawasan hang pun tak terjaga.  Jangan bercakap seperti manusia yang berperangai Syaitan yang menghasut ke arah keburukan.  


Baca artikel dibawah,

Ahli Parlimen PAS Rantau Panjang, Siti Zailah Mohd Yusoff disifatkan “berniat jahat” oleh Menteri di Jabatan perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim kerana bertanya sama ada program Permata Negara bertujuan menaikkan nama isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

“Yang berhormat pakaian nampak macam Islam tapi mulutnya…,” kata Shahidan tidak menghabiskan ayat beliau ketika menjawab soalan tambahan Siti Zailah dalam sesi pertanyaan-pertanyaan bagi jawap lisan di Dewan Rakyat, Parlimen, Rabu.

“Saya berdoa semoga Allah membuka hatimu agar jadi lebih mulia,” kata Shahidan yang juga ahli Parlimen Arau.



Siti Zailah dalam soalannya membangkitkan kenapa kerajaan tidak memperkukuh dan memperkasakan agensi pendidikan kanak-kanak sedia ada seperti KEMAS dan Tadika, sebaliknya memilih untuk menumpukan kepada pembangunan institusi baru iaitu Permata yang dinaungi Rosmah.

“Adakah ini agenda untuk menaikkan nama isteri perdana menteri?” soal Siti Zaleha dalam sesi berkenaan.

Shahidan juga sempat membacakan sepotong ayat suci Al-Quran beserta dengan maksudnya sekali yang berbunyi “Wahai orang-orang yang beriman! Jangan kamu buruk sangka dan jangan kamu mengintai keburukan orang” yang bertujuan menasihati Siti Zaleha sebelum menjawap soalan ahli Parlimen PAS.

“Tidak. Permata tidak menaikkan nama Rosmah, Permata menaikkan nama negara.
“Program Permata cukup mulia, isteri perdana menteri tidak menerima gaji untuk mengabdikan diri kepada negara.

“Tidak baik kita buruk sangka kepada orang yang mengabdikan diri kepada negara,” kata Shahidan.

Beliau turut menyeru PAS dan PKR untuk menggunapakai kurikulum Permata dalam pendidikan kanak-kanak kerana kurikulum berkenaan diiktiraf di peringkat antarabangsa.-bnbbc.my

3 comments:

Anonymous said...

Saya memang gemar bila mendengar Datuk Seri Shahidan ini berhujah dalam PArlimen. Beliau tak gentar dengan kerenah kerenah pembangkang dan memang sorang yang sangat berdisplin. SYABAS UMNO!!

Oh, yang betina mulut longkang tu, tak guna lah tutup aurat kain berjela jela kalau perangai tak ubah macam KAFIR!!! Kalau mulut busuk macam longkang, hati mesti la hitam taik anjing!

Anonymous said...

Dasar si BETINABANGANG! Kat Barat pun, biasalah Ibunda NEGARA (Wanita Pertama) tubuhkan organisasi kebajikan - apahal si BETINAPAS ni nak MELALAK mcm. si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI pula, menentang Pemimpin Islam/Melayu serta keluarga mereka buat kebajikan pd. rakyat?!

Tapi bukan main lagi si kalidgereja-BANGSAT sibuk nak MENGHINA/MENIPU tentang kedudukan/peranan serta kuasa EKSEKUTIF DYMM YDPA/Kesultanan Islam-Melayu/MAIS-JAIS dlm. MEMPERTAHANkan Islam, dan MENIPU yg. kuasa Eksekutif ini sbg. lebih rendah dr. kuasa K’jaan negeri, serta juga MENIPU yg. JAIS bukan bawah MAIS! Jenayah ini jelas melanggar undg-undg PERLEMBAGAAN! Sebab itulah diperlukan Peguam-peguam SUKARELAWAN yg. amat pro-aktif, utk. lebih agresif berjuang di mahkamah demi mempertahankan Islam/umatnya – mesti tubuhkan jabatan peguam Sukarelawan/sepenuh masa dlm. GABUNGAN NGO-NGO Islam/Melayu (sistem khidmat guaman yg. amat pro-aktif ini salah satu punca kemenangan MUSUH ISLAM termasuk di Barat).

Sebab itu juga aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm. PAS dah diBUNUH seorg. demi seorg - MO biasa si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS dan ejen tempatan mereka!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Pendang Jr..tlg baca blog maktabmahmudtodays/beritamaahadmahmud

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive