sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 30 April 2012

SAKSIKAN : REAL PIC HANTU YANG BARU DI TANGKAP

Kisah Hantu 

Satu malam,ada tiga ekor hantu tengah berbual dan masing2 nak tunjuk kehebatan masing2.

Hantu1:Korg nk tgk tak kehebatan aku?

Hantu 2&3:Ha ap die?

(Hantu1 satu pun trus hilang dalam sekelip mate,dalam mse 10 saat die muncul balik dalam keadaan darah di satu badan.)

Hantu1:Ha korg npk tak kmpung kecik kat sblh ni?

(Hantu2 & 3 mengangguk)


Hantu1:Ha da habis da aku mkn dorg.

Hantu3:Perghh pantas gileee!!

Hantu2:Heh,tu x hebat mane.Tgk aku plak.

(Hantu2 terbang sepantas kilat dalam skelip mata dan muncul dalam 5 saat lepas tu,lg pantas drpd hantu1,dalam keadaan berdarah di taringnye)

Hantu2:Ha ko npk x bandar sebelah tu?Habis kering darah dorg aku isap.

Hantu3:ahaha,tu x hebat,meh aku tunjuk aku pnye khebatan plak.

(Hantu3 bgerak laju dan dalam satu 1 saat saje muncul smule dlm keadaan bdarah2,Hantu1 dan 2 tkejut)

Hantu1:Mak aihh,laju gle ko,siap bdarah2 lg.1 saat tuu.

Hantu3:Ko npk tak tembok kat sbelah tu?

(Hantu 1 dan 2 mengangguk)

Hantu3:Aku tak nampak tembok tu tadi.
wkwkwkwkwk~! - Wan Izhan 


No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive