sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 2 February 2014

PANAS !! TUN M AKAN LAWAN ANWAR DI PRK KAJANG ??? TUDIAA !!!! #PRKKAJANG



Apj gelihati dengan kenyataan Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Seri Idris Haron melihat bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad merupakan calon paling sesuai mewakili Barisan Nasional (BN) untuk bertanding dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang berdepan Datuk Seri Anwar Ibrahim. 


Sudah lebih 10 tahun Tun Mahathir melepaskan jawatannya dan Apj lebih lihat kenyataan Idris Haron sebagai jenaka sahaja, tidak mungkin dan cukuplah Tun berkecimpung dalam politik selama ini , berikan dia rehat. 

Menurutnya Idris Haron , hanya Dr. Mahathir sahaja yang mampu mengugat Anwar yang bukan sahaja bercita-cita tinggi ingin menjadi Menteri Besar Selangor tetapi mahu mencapai matlamat yang lebih tinggi.


“Jika ada keperluan menjadi calon BN bertanding di DUN Kajang, Dr. Mahathir boleh lawan Anwar dan mengenali beliau (Mahathir) kalau kena cara BN boleh merampas kembali kerusi DUN Kajang dan ini ibarat buku bertemu ruas,” katanya.

Jika Tun masih kuat , Apj juga mahukan Tun Kembali , tapi sudah tiba masanya Tun berehat dan tumpukan kesihatan yang baik untuknya, Anwar bukan lawan Tun M , Tun M berada di kedudukan yang tinggi berbanding Anwar di tibai belakang tu !! 

Pastinya Barisan Nasional akan meletakkan calon terbaik untuk menentang Anwar yang bercita-cita menjadi Menteri Besar Selangor tu selepas tidak berjaya dan kecewa tidak dapat menajdi  Perdana Menteri Malaysia. 

8 comments:

Anonymous said...

Oleh sebab xda yg hebat mcm Tun M, xda sapa calon BN yg layak bertanding d kajang.. Xyah letak calon,
Elok duit prk tu dahulu kan perkara yg sepatutnya..

Anonymous said...

ada juga org bodoh mcm idris haron...

kesian....

Anonymous said...

sememangnya umno kangkong. barua umno kongkang. Low class umno.


INGAT. UMNO bukan boleh perintah Malaysia selamalamanya. Suatu hari umno pasti jatuh

Anonymous said...

Klu UMNO xperintah sekalipun tp bukan pakatan rakyat sial ini yg akn perintah... Sorrylah macai bahlol oii.. Level anjing jer menjilat atas peminpin bermslh..lepas tu berangan nk jatuhkan pihak lain..

Anonymous said...

Kedua2 pencetus kepada kerosakan umat melayu sehingga hari ini..kedua2nya sudah patut berehat lama..kita yang masih muda dan berkhudrat ini jangan lah jadi bodoh selama-lamanya..

Anonymous said...

Seeloknya bn tak perlu letak calon kat situ.ia umpama mengiktirafkan pilihanraya kecil tersebut,walhal kt tahu bgmn kekosongan itu berlaku.ke 2 nya..tiada manafaat kemenangan tersebut kpd bn.anwar sememangn a mahu bn bertanding,maka itu lah kemenangan beliau d peringkat pertama sebelum ke pilihanraya tersebut..

Anonymous said...

Idris haron pun tak layak jadi Km malaka sebab sengal.Semua yang berada dalam UMNO tak berguna satu sen pun dimata idris harun ni ....kepala butuh kau lah idris .......

pkr pr jahanam said...

X payah buat prk, jimat duit. Biar orang kajang x de wakil, padan muka. Pilih sangat puak sengal jadi wakil ikut suka nak letak jawatan nak ganti ganti. Pastu nak salahkan bn. Senang hati sungguh pr jahanam ni. Depa buat jahat bubuh taik kat orang.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive