sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 3 February 2014

TUDIAAA !!! PAS ISTIHAR PERANG TERHADAP ANWAR DI PRK KAJANG ??? #PRKKAJANG


Siapa tidak kenal dengan cakap putar belit Anwar selama ini , Aku tidak tahu sama ada puak PAS akan sedar diri atau tidak dengan Anwar ni . Tidak cukup Anwar membelit PAS selama ini , baru-baru ini Anwar belit lagi !!! 


Dalam kes PRK Kajang, Anwar telah menyatakan bahawa PRK DUN KAJANG telah dirancang dan dibuat sejurus rundingan dengan puak Pakatan Rakyat. Perkara itu telah di patahkan oleh bekas Ketua Pemuda Pas Pusat iaitu Ust Nasrudin Hassan yang juga Ahli Parlimen Temerloh dan Mohd Nor Hamzah , Ketua Penerangan Pas Terengganu .


Ustaz Nasrudin menyanggah dengan berkata ' PAS INI APA? PARTI TUPPER WARE ? TAK BINCANG SEPATAH , TAK RUNDING SIKITPUN ? ' kemarahan Ust Nasrudin terhadap PKR dan Anwar ini tidak dapat di selindung dengan keyataan agak keras dari mantan Ketua Pemuda Pas Pusat ini. 

Ketua Penerangan Pas Terengganu pula berkata ' PKR TELAH MENGKHIANATI PADA RAKAN PR SENDIRI TANPA PERBINCANGAN DAN PERSETUJUAN BERSAMA ' . 

Aku nak lihat sejauh mana marah puak PAS ni pada Anwar pasal isu PRK Kajang , lepas ni bila Anwar khutbah kat dorang KOMPEM puak ni melutut punya ... Anwar kan JUARA membelit dan pusing cerita.!!! 



5 comments:

Anonymous said...

Kita xpyh duk sebok dan percayalah dgn rentak munapik PAS nih.
Esok lusa depa U-turn balik.. masa kempen nnt tggulah muka Najib Rosmah.. akan jd mangsa penghinaan.. PAS akan berkobar2 atas stage dgn DAPig dan PKR sama2 hantam fitnah UMNO BN..

Lgpun Nuar dajjal ni dh balik ke Permatang Pauh 2-3 hari lepas.. guna platform An-Nadhoh Ust Mutalib.. sbg wayang Agama utk pujuk MACAI2 TEGAR BAHLOL PAS di seluruh kawasan Permatang Pauh..

tuan2 boleh turun sndiir lihat kawasan Parlimen yg diwakili keluarga Elit Anwar ini sekian lama.. lihat dgn mata hati apakah sumbangan dan jasa PR/PKR utk mereka?

Pencacai terus seronok balun UMNO BN wpun hakikat hidup mereka di permatang pauh amat memalukan..

apa kah faedah Agama dan Ekonomi yg mereka dpt dgn menjilat2 politik dajjal PR? mereka membenci UMNO melebihi kafir..sedangkan mereka ditipu kafir dan PR terang2..

Itulah warna politik Malaysia.. yg kotor terus dijilat.. lepas itu mahu tiru demokrasi Amerika?

Org Amerika kafir tp tk sebahlol macai2 PAS di Permatang Pauh.. demokrasi menggunakan kepala lutut..

Kuda Perang said...

Kah kah kah bodohnya macai-macai UMNO BeEND nih!

Anonymous said...

ko laaaagiii bodoh, tak puas2 kene kencing dengan peliwat. ko bodoh tegar.
hj adi trg.

Anonymous said...

Jangan percaya cakap2 pas.

U-turn secara mengejut, bila kapal sink atau ling kit siangmlm berdehem.

Fah muak ngan pas nye @$*&$#

Anak Melayu said...

kita bodoh kerana tidak mempercayai cakap nuar macam macai pas yg pandai tu hhahaha

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive