sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 19 January 2014

VIDEO PANAS !! KERAJAAN BARUA DAN DI BARUAKAN PEMBANGKANG ??? TUDIAA !!!


Aku tertarik dengan video menunjukkan saudara Ramesh Rao dengan keras menegur kerajaan yang dibaruakan oleh pembangkang . Aku tahu Ramesh Rao sebenarnya sudah bosan dengan sikap berlembut kerajaan terhadap bermacam-macam isu . Dia mahukan keamanan di negara kita .

Semangat jati diri yang kuat ada di dalam dirinya buat di berani menekan kerajaan agar keras bertinda terhadap pembangkang yang biadap . Jom kita saksikan apa yang dikatakan Ramesh Rao dan luahannya terhadap kelemahan kerajaan sekarang. 



3 comments:

Anonymous said...

Kerajaan yg ada sekarang adalah kerajaan yg lemah dan syok sendiri. Mereka masih dalam khayalan lagi. Mereka masih mahu tunggu sehingga PRU 14 nanti untuk mengetahui nasib mereka. Mmg benar kata Tun Mahathir....melayu mudah lupa. Para menteri2 yg di lantik adalah kebanyakkannya mempunyai jati diri yg lemah kerana takut ancaman dari mata sepet. Najib telah gagal sehingga kata2nya di jadikan gurauan di dalam masyarakat. Org melayu sudah hilang keyakinan kepada kepimipinan Najib Razak. Beliau di lihat seolah olah tidak sensitif dengan ancaman terhadap bangsa melayu pada saban hari sehingga melayu telah menjadi bangsat di bumi sendiri dan lebih parah tidak ada ketegasan didalam isu kalimah Allah. Adakah pemimpin begini kita masih perlukan untuk memimpin kita?? Tepuk dada tanya selera.

Anonymous said...

Hindu paria tunjuk lagak depan melayu kangkong.

umno tetap kangkong

Anonymous said...

Najib serta penasihat-penasihatnya serta menteri-menterinya macam cap ayam aje, isu islam dan melayu dipekak dan membisu, hanya tahu bela ROsmah aje,turunlah secara elok, jangan sampai orang melayu menurunnya.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive