sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 18 October 2012

FUHHH !!! RUPANYA NORA DANISH CURANG !!!













Terkedu aku apabila dapat tahu bahawa aweks pujaan aku ni curang. Selepas pisah dengan Jejai, Nora terus jadi buruan ramai lelaki, tapi aku suka dari sini dah cukup la hihi... Hot Mama Nora sememangnya tak lekang dari cerita panas lagi debumm melanda perjalanannya sebagai anak seni. Memiliki rupa paras yang menawan menjadi aset terbaik buat si hot mama ni.

Aku sebenarnya nak cerita pasal filem terbaru beliau dalam ' Aku Terima Nikahnya' terbitan tokey kayaraya si David Teo. Nora 
bergandingan bersama pelakon popular si Adi Putra, korang semua boleh mula menonton filem Aku Terima Nikahnya ini di’pawagam seluruh Malaysia sekarang.

kawan-kawan yang sudah menonton filem ini beritahu aku yang jalan ceritanya ada persamaan dengan filem Hollywood berjudul The Vow, cuma yang hilang ingatan adalah si lelaki.

Pasti korang ingin melihat chemistry antara Nora Danish & Adi Putra di layar perak selepas ada gossip liar mengatakan mereka bercinta beberapa bulan yang lalu. Dengar cerita mereka berpelukkan dan berpegangan tangan sepaanjang filem ini, ini yang buat aku hot dengan si Adi ni. 


Apapun buat si buah hatiku Nora, semoga terus berjaya dan temui si dia yang terbaik muatmu sayang.




 Walaupun Nora curang denganku tapi tak apa Neelofa ada lagi, ekekeke

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive