sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Saturday, 18 January 2014

PANAS !! DATO RAOF , DATO HAFARIZAN DAN TENGKU NAN HARUS DI KENAKAN TATATERTIB UMNO !!! @NajibRazak





Terkini !! Tengku Nan, Dato Raof, Dato Hafarizan wajar dibawa ke jawatankuasa Khas bagi isu Settle luar court kes Tian chua dan Mustapha Ali!!!!

Tengku Nan, Dato Raof, Dato Hafarizan wajar dibawa ke jawatankuasa Khas bagi isu Settle luar court kes Tian chua dan Mustapha Ali. 3 orang ni wajar untuk diadili oleh jawatankuasa khas UMNO bagi kita semua mengetahui atas sebab apa dan mengapa kes tersebut hanya diselesaikan melalui luar mahkamah tanpa tian chua dan juga Mustapha Ali memohon maaf kepada umno dan juga mangsa tragedi Lahad Datu.

Atas sebab penyelesaian ini umno terima musibat dan blogger pro umno turut dipersalahkan. Belum lagi ambil kira perasaan prajurit dan juga keluarga prajurit yang tekorban di Lahad Datu.

Kalau ahli umno celupar cepat je pihak umno pusat ambil pelbagai tindakan disiplin parti tapi bila dengan pembangkang langsung tak berani. Nak suruh pertahankan umno? Nak pertahankan macam mana kalau dah umno pusat pun buat kerja macam gampang?

Ahli UMNO seluruh Malaysia mahu ketiga tiga mereka iaitu Tengku Nan SU Agong, Dato Raof SUK dan Dato Hafarizan peguam UMNO dibawa ke jawatankuasa khas UMNO.

Rakyat bukan meluat dengan UMNO tapi meluat dengan karenah bodoh dan Gila pemimpin UMNO! - azri malay rights 

APJ : bersetuju dengan pandangan saudara azri kerana tindakkan kawtin luar oleh mereka ni sudah memalukan umno dan ahli-ahli umno sendiri juga diri kami pejuang-pejuang maya pro Bn . Juga menjadi mangsa adalah keluarga pejuang negara yg berkorban dan terkorban pejuangkan maruah negara di Sabah tahun lepas . Mereka harus di hadapkan ke jawatankuasa disiplin khas umno demi maruah kita !!! 

5 comments:

ashshafie shafie said...

Setuju sangat.mereka adalah dayus yg nak senang kerja.Apakah mereka tidak memahami perasaan rakyat yg menjadi mangsa serta terkorban.Kata mahu menyelami denyut nadi rakyat! Poorah.

ashshafie shafie said...

Setuju sangat.mereka adalah dayus yg nak senang kerja.Apakah mereka tidak memahami perasaan rakyat yg menjadi mangsa serta terkorban.Kata mahu menyelami denyut nadi rakyat! Poorah.

GMC said...

Raof ini baru betoi2 lembu atau BARUA..ANWAR>

Anonymous said...

Kalau ahli bagi pandangan pun kena tindakan disiplin..gantung sampai swumur hidup.

Anonymous said...

Buang masa saja buat laporan polis, maki hamun cinabeng tu sebab menjatuhkan maruah anggota keselamatan dan last sekali sattle macam itu sahaja...sebelum ni aku paling marah mereka kutuk dan bagi gelaran UMNONGOK rupa2nya memang NGOK pun......

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive