sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday, 2 January 2014

MELAMPAU !!! PM NAJIB DI MALUKAN PEGAWAI SENDIRI !!!! @NajibRazak



Sapa yang advise pada PM bahawa rakyat beri maklum balas positif tentang 11 langkah pengurangan kos belanja yang diumumkan kerajaan? Malam ni keluar pulak berita TV3 kod apa yang PM ulas di FB. Apa tak sedar ke komen komen semua sejak pengumuman 11 langkah ni 80% rakyat kutuk pelaksanaan tersebut? Pemimpin dan ahli UMNO dan Bn sendiri pun jelek dengan 11 langkah itu dan boleh lihat luahan mereka tu semua.

Pegawai PMO bantu ke tidak bagi penjelasan yang sebenar kepada PM keluhan rakyat dibawah? PM masih lagi syok sendiri akibat pegawai PMO tidak melaporkan pekara yang sebenar. Siapa yang bagi cadangan pada PM untuk buat kenyataan ni? Ada sabotaj ke dari dalam PMO untuk menjatuhkan kreabiliti PM Dato Sri Najib?

Rakyat kat bawah memperli 11 langkah yang diumumkan tempoh hari. 11 langkah yang diumumkan PM tempoh hari mendatangkan mual kepada rakyat kerana bukan itu yang rakyat mahukan sebaliknya isu poket mereka yang mereka mahu dengar. Apakah PM dimomokkan oleh pegawai PMO sehingga tidak mengetahui luahan rakyat yang sebenar dibawah ini?

Tolong lah PM kita tu, tolong bagi nasihat dan suara rakyat dibawah yang sebenar. Jangan tipu PM kita. Bantu PM dengan menyatakan pekara sebenar bukannya membohong dan ambil culas isu rakyat.Cukup cukup guna angka 11 tu nak bodek PM. Pak Lah dulu pasal angka 13 lah tersungkur. Rakyat dah taknak terima benda benda merepek ni. Rakyat nak PM cakap apa yang PM dah janjikan.

"Kami mendengar masaalah anda tentang kos sara hidup" - Najib Razak


Di bawah ni aku sertakan sedikit komen-komen di page Perdana Menteri , aku tahu Perdana Menteri tidak menbaca komen-komen tersebut dan hanya di beritahu oleh pegawai-pegawai beliau yang menjaga page ini. Sememangnya memalukan apabila pegawai Perdana Menteri telah menipunya bahawa rakyat menerima 11 langkah tersebut !! 


Lihatlah , inikah yang dikatakan rakyat menerima , jika mahu lihat lagi komen-komen mereka boleh terus ke page Perdana Menteri .


#PEGAWAI PMO JANGAN MENIPU PERDANA MENTERI , MEMUAL DAN MEMALUKAN PERDANA MENTERI SENDIRI !!!! 

5 comments:

Anonymous said...

pmo hanya jaga perut dan poket sendiri. ini mungkin geng pak lah yang mahu membalas dendam kerana pm diam aje waktu pak lah kena dulu. sekarang puji2, lambung2 angkat tinggi2, tutup semua yg buruk daripada pengetahuan pm. bagitau yg baik2 ajer. kemudian hempas ke batu. masa tu tak boleh nak kata apa dah. ikut hati nak playsafe, tapi dah dipijak waktu itu. masa tu baru nak berubah, pakat baling taik aje la kat pm.

Anonymous said...

RAHMAH UNTUK SEMUA
Keberanian 15,000 peserta tunjuk perasaan terhadap Ahjib Gor gong
sempena 01.01.2014 mengsahihkan dasar pelbagaian toleransi 1M transformaci liberal centrist moderate kelainan blue ocean strategy the best is yet to come endless possibilities high income nation neoliberal elitis bangsawan Ah Jib gor Gong the clueless.
Sangat liberal dan inklusive hinggakan angota keselamatan teragak agak bertindak hingga baju itam merempuh tiga lapis penghadang.
Ah jib gor gong the clueless pelupor RAHMAH UNTUK SEMUA.
Sudah kena pukulan hebat rakyat kerana kenaikan kos sara hidup,masih lagi masih mahu terus kan lagak boros tidak mau jimat cermat,ikut telunjuk katakata hikmat para punahsihat nya.
Tidak memperdulikan kelah kesah rakyat biasa kerana apa yang dalam kepala Ah Jib Gor adalah:Aku dah berjaya,aku suami FLOM, I love PM dan dapat sokongan dari superkiasu Ah Beng multitongsan tongkang turun beli Mercedes untuk serahkah, dan TS Kkkkkkhalid bekas UMNO protege PNB.
Walau penolakkan cina di Pulau Pinang berngiang di telinga,Ah JIB Gor GoNg the CLUELESS masih bedegil menyokong usaha tindas orang melayu olih super kiasu Lim tongkang turun tokong.Bersetuju menyambut bersama Cina beng superkiasu, peringkat Nasional Christmas di Pulau Pinang.
Macam Sia sia buat ibadah umrah,perangai sifat sekular.
RAHMAH UNTUK SEMUA.
RAHMAH UNTUK SEMUA.
RAHMAH UNTUK SEMUA.
Kesimpulan nya macam ni, scenario pasca PRU14,bila mana Ah Jib menjawat
Ketua Pembangkang di Parliman,Ah Jib masih menjerit Kita dah menang,aku adalah PM for All,saya di puji olih kerajaan Saudi masa aku buat UMRAH.
Yang penting adalah Rahmah untuk Semua.
Walau RM42 billion masih di belanjakan dan Rakyat samaada penyokong UMNO/PAS di belenggu
kepahitan demi kepahitan kos sara hidup.Hebat sungguh gandingan Ah Jib Gor GOng the CLUELESS dengan LIM DINASTI MULTITONGSAN TONGKANG TURUN SUPERKIASUCINION CINABENG.
Hebat sungguh KJ/Ibdillah pegawai penumpang nak perhabis kan 6 juta
ringgit nak kaji penderitaan rakyat.
Tahniah. Yang penting adah RAHMAH UNTUK SEMUA ahli umno/pas.
arjuna waspada
changkat lobak

Anonymous said...

Tak pernahkah terfikir oleh Najib untuk membaca sendiri komen-komen rakyat di FBnya???

Patriotik

Anonymous said...

Tok Jib...Awak kah yang tulis fb ni atau upah orang lain. Seeloknya fb biarlah sendiri yan g tulis dan idea sendiri...kalo tak kea main le jawabnya...Jadikanlah fb adalah suatu yang private....dan pribadi...

hablul yuzi said...

mohon paut link http://hablulyuzi.blogspot.com/

tq bro

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive