sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 7 May 2012

DEMO BERSIH MEKAH : KERAJAAN SAUDI AKAN KENAKAN 3 TAHUN LARANGAN UMAT ISLAM MALAYSIA BUAT HAJI DI MEKAH?

KERAJAAN SAUDI BAKAL HUKUM UMAT ISLAM MALAYSIA KERJAKAN HAJI DI MEKAH?













Kita sedia maklum yang Bersih 3.0 Anjuran musyidul Am Bersih iaitu Cik Ambiga telah di buat di beberapa negeri di Malaysia terutama di Dataran Merdeka dan juga di luar negara seperti di Mekah dan Madinah.


Tentunya Cik Ambiga gembira kerana segala niatnya berjaya di lakukan termasuk di Mekah dan Madinah yang menjadi tempat suci bg Umat Islam.


Di Mekah dan Madinah demo bersih telah menaikkan kemarahan Kerajaan Arab Saudi yang mengarahkan pihak berkuasa mereka mencari dalang-dalang yang mencemarkan Mekah dan Madinah.


Kita sedia maklum yang kerajaan Arab Saudi amat tegas dalam hal ini dan pernah menjatuhkan hukuman larangan mengerjakan Haji dan Umrah bagi negara Iran selama 3 tahun kerana rakyatnya berdemo di Mekah.


Dan bagi Malaysia tentunya perkara ini amat meresahkan Umat Islam Malaysia kerana hasil sikap kurang cerdik segelintir manusia berbangsa 'Bersih' yang berketurunan Cik Ambiga, maka seluruh Umat Islam Malaysia akan di kenakan Hukuman tidak boleh mengerjakan Haji dan Umrah Di Mekah dan Madinah.


Namun jika Kerajaan Arab Saudi menjatuhkan hukuman kepada Malaysia maka celakalah manusia yang berpaksikan Musyidul Am Bersih Cik Ambiga.


dan kita tentu tahu, gembiralah Cik Ambiga dan Kaum bersihnya.



2 comments:

Anonymous said...

celako....celako...celako...nik aziz

Anonymous said...

celako......celako....celako....celako.....AMBIGA dan sekutu neraka jahanam mmg celako teramat...disebabkan BERSIH bodoh ko, kesian para jemaah haji yang bakal nak g haji dan yg dah merancang nak g haji terbantut dek kebodohan BERSIH.

Baguslah, bulan Ramadhan dah dekat, confirmlah AMbiga, PR dan Si Sasterawan bodoh tuh tanggung dosa...

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive