sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 15 May 2012

TUNGKU KELUAR DAP !! DAP PIJAK DEMOKRASI DALAM PARTI!! RASIS!!

TUNGKU KELUAR DAP




Malam tadi terlerailah ikatan antara seorang pejuang Melayu dalam Dap, seperti yang kita tahu Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim adalah naib Pengerusi DAP atau biaDAP dan juga bekas Ahli Dewan Negara DAP telah keluar dari parti yang dikatakan mengagungkan demokrasi dan segala asasi-asasi di dunia ni.


Puncanya hanya satu iaitu 'mengkritik' atau 'menasihat' BERSIH 3.0 agar tidak mengadakan demontrasi baru-baru ini. Akibat dari kritikan tersebut Tunku di henyak cukup-cukup cina-cina Dap yang tidak sehaluan dalam parti syaitan tersebut.


Tunku semalam berkata ' Ya benar, saya telah meninggalkan DAP. Saya mengalami masalah dengan parti dan tidak mahu memanjangkan masalah ini. Puncanya adalah BERSIH 3.0 dan saya tidak menyokongnya kerana ia adalah pehimpunan HARAM.



Tunku yang menyertai DAP pada tahun 2008 itu, di kecam hebat anak Lim Kit Siang iaitu Lim Guan Eng. Guan Eng menyifatkan tindakan Naib Pengerusi Dap itu yang secara terbuka mengkritik perhimpunan berkenaan sebagai 'memalukan DAP. 

Bagi aku, inilah wajah sebenar DAP yang di katakan mulia oleh pakatan HARAM, yang di agungkan PAS, di sembah PKR. Wajah DEMOKRASI Dap sebenar, wajh RASIS sebenar Dap. Tiada hak kebebasan bersuara dalam DAP. Jika bantah sedikit HANCUR segala perjuangan.




KAMI SOKONG DAP DI HARAMKAN SEUMUR HIDUP

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive