sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday, 21 January 2015

Qu Puteh Berjaya Dalam Kekecohan #AJL29


Aku sebenarnya tak tengokpun AJL 29 baru-baru ni yang dikatakan KECOH pasal QU PUTEH tu , kerana ASTRO kena potong , baru dua bulan kot tak bayar AGAK-AGAK la Astro pun . ehh melalut pulak .. hehe .. 

Tapi aku duk baca la kat FB dan blog2 hiburan pasal cita QU PUTEH ni. Bagi aku syarikat ni HEBAT kerana berjaya susun strategi pemasaran yang hebat untuk menaikkan nama dan produk Qu Puteh ni !! yalah dulu akupun tak kenal tiba-tiba satu Malaya duk sebut-sebut kan kan !!

Aku anggap syarikat ni hebat !! dan aku menyokong penuh syariat bumiputera yang sedang membangun sepertinya. Aku juga harap orang ramai yang kat luar sana terus menyokong syarikat bumiputera seperti ini untuk berjaya , sapa lagi yang nak bantu kalau bukan kita ni kan kan kan !! 

Apapun buat Datin Seri DIVA, selamat maju jaya dan TAHNIAH kerana anda HEBAT 


POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive