sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 10 February 2015

Terkini !! Anwar Tiba Di Penjara Sungai Buloh



Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dibawa ke penjara Sungai Buloh untuk menjalani hukuman penjara lima tahun bermula hari ini.

Mahkamah hari ini memutuskan Anwar bersalah meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, enam tahun lalu.

Pada 9 Januari 2012, Mahkamah Tinggi membebaskan dan melepaskan Anwar daripada tuduhan meliwat Mohd Saiful dengan alasan ia tidak 100 peratus pasti tentang integriti sampel yang diambil bagi ujian DNA daripada Mohd Saiful.

Bagaimanapun, Mahkamah Rayuan mengubah keputusan Mahkamah Tinggi itu dan mendapati Anwar bersalah meliwat Mohd Saiful serta memberi alasan hakim perbicaraan terkhilaf dalam keputusan beliau tentang sampel berkenaan, yang dibuat berdasarkan keterangan dua saksi pakar yang dipanggil pihak pembelaan.



Moga Anwar dapat muhasabah diri dan ingatlah Pintu taubat Allah sentiasa terbuka .. Semoga keputusan ini diterima dengan hati yang terbuka . 

1 comment:

Anonymous said...

duduk di luar, kerana meliwat kenalah duduk di dalam..

Kalau duduk di dalam, kerana meliwat, bolehkah duduk di luar??

kah kah kah !!

sekalikan terbukti dlam mahkamah setelah dibicarakan sehingga memakan masa 7 tahun, masih lagi nak salahkan hakim dan najib, masih juga tidak insaf dan mahu bertaubat .. aku tak tahu dah nak kata apa dah..hanya mati sahaja yg menjadi guru yg paling bijak dan layak untuk ko !!

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive