sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 10 April 2013

PANAS !! NIK AZIZ YANG SESAT LAGI MENYESATKAN !!! #TukarKelantan #TolakPR #GE13 #PRU13 #GelombangMerak #BoLaWeii


Selain berkeras mempertahankan kenyataan beliau bahawa solat orang UMNO tidak dapat pahala, Nik Aziz menambah lagi dengan kenyataan gila beliau bahawa “sekiranya Nabi Muhammad SAW masih hidup, UMNO juga akan menentang baginda Rasulullah.”



Kata-kata Nik Aziz seperti di bawah inilah yang telah membuat ulama-ulama semakin menjauhkan diri dari PAS..

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat bukan sahaja mempertahankan dakwaan solat orang Umno tidak mendapat pahala, malah membuat dua dakwaan baru sekali gus menimbulkan kontroversi baru menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Dalam ceramahnya pada majlis Prahimpunan Kelantan Hijau di Jeli, yang turut dihadiri Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim malam tadi, Nik Aziz mendakwa jika Rasulullah SAW hidup kembali, Umno juga akan menentang Rasulullah.

“Puak ini (Umno) kalau Nabi Muhammad (SAW) hidup balik, dia lawan,” katanya disambut sorakan penyokong Pas.

Sementara ketika merasmikan Majlis Pelancaran Projek Pawah Rusa Kelantan di Pejabat Perkhidmatan Veterinar, di sini semalam, Nik Aziz menyatakan projek yang dilaksanakan Barisan Nasional (BN) juga tidak mendapat pahala kerana parti tersebut menolak Islam.

“Nak Islam macam mana, dia (BN) tolak Islam. Dia (BN) buat masjid bukan kerana Islam… dia nak kontraktor (projek) je, di Kelantan ini nak kata banyak projek Pusat (Kerajaan Pusat), bangunan sekolah, hospital… semua Pusat buat, tetapi satu pun tidak beritahu harga sebenar,” katanya.

JOM SAMBUNG BACA KAT BLOG PISAU PULAK

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive