sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 25 November 2013

PANAS !!! BIAWAK DAP KENA SERANG DI PENANG ?? PADAN MUKA




Ahli Parlimen Jelutong yang kurang ajar iaitu , Jeff Ooi diserang semasa  ke pasar awam Jelutong  pagi semalam seorang kakitangan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP).

Ia gara-gara rasa tidak puas hati lelaki berkenaan terhadap kenyataan Jeff Ooi sebelum ini yang menghina kakitangan MPPP dengan gelaran kucing kurap (small fry).

Mohd Rofi Osman bersama isterinya, Aminah Abdullah pada mulanya hanya mendengar taklimat yang disampaikan Jeff Ooi namun apabila wartawan memintanya mengulas isu gelaran kucing kurap secara tiba-tiba Mohd Rofi 'naik angin' dan mendesak supaya ahli parlimen itu menarik balik kenyataannya itu.

Jeff Ooi dan beberapa pengikutnya kemudian terus meninggalkan kumpulan wartawan dan beredar dari pasar berkenaan.

Mohd Rofi yang berkhidmat di Bahagian Kesihatan Vektor MPPP berkata, Jeff Ooi tidak sepatutnya mengherdik kakitangan MPPP dengan memberi gambaran dan gelaran sedemikian.

Beliau berkata, gelaran kucing kurap adalah keterlaluan dan menjatuhkan maruah penjawat awam sekali gus menonjolkan sifat sebenar ahli parlimen berkenaan yang kurang ajar.

"Kita mahu Jeff Ooi tarik balik kenyataan itu dan membuat permohonan maaf secara terbuka melalui semua media di negara ini. Siapa dia untuk memberi gambaran sedemikian terhadap penjawat awam?

"Lupakah dia bahawa ada dalam kalangan 'kucing kurap' ini yang membantu memenuhi impiannya untuk menjadi ahli parlimen,"katanya 

Apj teringat kata-kata Guan Eng dulu mengenai ' manusia berlidah biawak' samalah seperti Jeff Oii ni , serupa biawak !! Ego , dan Kurang ajar !! manusia macam kaum biaDAP ni sememangnya wajib diaar sedemikian rupa !! 

Sama juga seperti tuannya si Guan Eng bapak segala kurang ajar kat Malaysia ni !!! 

7 comments:

Anonymous said...

Ni la pndatang tdk bermaruah..

Anonymous said...

Org melayu bila terantok baru tengadah, org cina dimalaysia ini ramai yg lupa diri sebab tu lah mereka ni kurang ajar . Yg peliknya org melayu ni masih beri sokongan pd cina kuching kurap. Org cina hina islam pun org melayu masih sokong lagi terutamanya parti PAS betul2 tak da akai punya org.

Anonymous said...

Melayu kuching kurap je yg sokong cina , melayu yg tak ada harga diri je yg jadi macai DAP puiiiiih.

Anonymous said...

Negeri pulau pinang MB Cina , baru satu negari memerintah dah tunjuk kurang ajar, berani hina islam dan berani menghina org melayu . Itu pun ada org melayu yg sanggup jilat punggung cina. Yg pelik org islam yg pandai agama pun tak sedar diri malahan menyanjung parti DAP

Anonymous said...

AKU NAK TERGELAK NI.DIA TAHU YANG MENJADI KUCING KURAP MAJORITINYA MELAYU.JADI MELAYU2 YANG ADA DALAM MAJLIS PERBANDARAN YANG LAIN MASIH TAK SEDAQ LAGI KA?????MANA MARUAH ANDA SEMUA....YANG DIAM MEMANG KUCING KURAP...SEBABNYA MEREKA REDA MEREKA DI PANGGIL BEGITU............HAHAHAHAHAHAHAHAHA......ITU SAJA.....

Anonymous said...

Kota stim punya cina

Anonymous said...

jordan
supreme new york
kobe shoes

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive