sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 10 March 2015

Anwar Dengki Khalid Ibrahim Boleh Ke Sidang Parlimen #SuaraDariPenjara


Semua rakyat Malaysia tau apa Anwar buat pada bekas menteri besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim dulu, kerana cita-cita Anwar mahu jadikan Isterinya sebagai Menteri Besar, Anwar sanggup menjatuhkan Tan Sri khalid. 

Allah tu maha kaya, Cita-cita Anwar tidak kesampaian apabila Sultan Selangor tidak memilih Wan Azizah bagi mengantikan Tan Sri Khalid tetapi memilih Azmin Ali bagi memegang jawatan itu. 

Semalam Allah tunjukan lagi, akibat perbuatan Anwar, beliau tidak layak ke Sidang Parlimen kerana dipenjarakan kerana meliwat bekas pembantunya. Manusia yang Anwar mahu kuburkan dulu masih boleh ke Parlimen sebagai ahli Parlimen bebas. 


Dengan nada yang sinis, Tan Sri Khalid memuat naik status di facebooknya berbunyi " Tadi saya hadir ke Majlis Pembukaan Parlimen sesi ke-13. Saya ditempatkan di belakang sekali setelah menjadi Ahli Parlimen Bebas. Alhamdulillah saya 'masih layak dan boleh hadir selaku MP Bandar Tun Razak'. Semoga Allah terus memberikan kekuatan dan perlindungan". 

Inilah kuasa Allah wahai Anwar, selicik manapun kamu , namun kuasa Allah tidak ada manusia dapat halang. Semoga menjadi pengajaran kepada semua pemimpin di Malaysia ini. 


No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive