sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 24 March 2015

PAS PERAK TEMPAH NAMA SEBAGAI KAFIR DAN MAHU KE NERAKA


Isu HUDUD terus menjadi mainan puak-puak PAS terutama yang Pro Anwar dan PASMA sejak berkawan dengan DAP dan PKR, mereka terus hanyut dari asas perjuangan sebenar mereka yang meletakkan HUDUD paling atas dalam perjuangan, namun mereka tumbang di tangan DAP dan PKR. 

Apa yang menarik sekali apabila , PAS Perak seolah menempah neraka jahanam apabila dengan slamber terus bersama DAP dan PKR Perak menolakj hudud sekiranya mereka sekali lagi menjadi pemerintah di Perak. 

Jika DAP dan PKR menolak aku tak terkejut lansung namun bila PAS sendiri menolak HUDUD kita nak buat macam mana ? Dari aku kecil sampai besar aku dimomokkan dengan kutukan dan hinaan PAS pada UMNO kerana PAS kata UMNO tolak HUDUD adalah KAFIR, jadi sekarang PAS PERAK adakah lebih dari KAFIR ? 

Umno Kelantan baru-baru ini telah bersama-sama dengan PAS Kelantan menyokong usul Enakmen Jenayah Syariah II ( HUDUD) yang dibentangkan di Dewan Undangan Negeri Kelantan, jadi maknanya UMNO menerima HUDUD. Sebagai orang Islam sememangnya kita wajib menyokong HUDUD untuk dilaksanakan. 

Berbalik kepada cerita PAS Perak ini , aku menilai dari sudut politik , mereka inilah barua-barua yang mempermainkan agama ALLAH sebenarnya , bukannya UMNO dan PAS yang Pro Ulama yang mempertahankan HUDUD. 

Sekali lagi aku ingin bertanya , jika dulu UMNO dicop KAFIR kerana dituduh menolak HUDUD , jadi sekarang PAS Perak sendiri yang menolak HUDUD , adalah ini BAPAK SEGALA KAFIR yang kita boleh gelarkan ? 


ALLAH MAHA KAYA , TELAH DITUNJUKKAN KEPADA KITA SIAPA PAS SEBENARNYA !!! 



No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive