sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 28 August 2015

Peringatan buat Pemuda MCA - @azwanbro


Saya merujuk kepada kenyataan Saudara Chong Sin Woon dalam akhbar The Star yang secara terbuka membenarkan ahli pemuda MCA untuk menyertai Bersih 4.0. Ingin saya ingatkan Saudara Chong bahawa beliau memegang jawatan sebagai Naib Pengerusi di dalam Pergerakan Pemuda BN dan tidak sepatutnya untuk ahli kita menyertai atau menyokong pergerakan yang mempunyai matlamat untuk menjatuhkan parti dan kerajaan kita. Kenyataan seperti ini boleh diibaratkan seperti satu tikaman dari belakang dari rakan komponen. Sekali lagi saya mengingatkan Saudara Chong bahawa saya dan Saudara Khairy pernah dilabel pelbagai macam nama oleh NGO dan kumpulan tertentu kerana kami mempertahankan kerajaan dan rakan-rakan di dalam BN. Selaku pemimpin kami faham nilai persahabatan dan ikatan antara kita dan kami meletakkan kepentingan Barisan Nasional lebih dari kenyataan dan pendirian populis jangka masa pendek. Sekiranya beliau tidak mampu mempertahankan kerajaan mungkin beliau perlu memikirkan semula tentang kedudukan beliau di dalam kerajaan. Kami meminta untuk Pemuda MCA memperbetulkan kenyataan dan pendirian mereka dalam isu ini demi kebaikan dan kepentingan Barisan Nasional.


Khairul Azwan Harun
Timbalan Pengerusi Pemuda Barisan Nasional

5 comments:

Anonymous said...

Itu saja yang terbaik yang dapat dibuat. PERINGATAN!!!!! Ntahlah nampak macam takder semangat jer bunyinya. Kalau macan ni saja yang dapat dibuat, tak payahlah nak difikirkan kemenangan BN di PRU akan datang

Anonymous said...

Peringatan/amaran dah tak laku lagi di mata rakyat. Itu semua cara orang pondan buat kerja. Kami ingin melihat ke'macho'an pemimpin UMNO bertindak. Sekiranya ini sahaja the best that you can do, tak payahlah mengharapkan sokongan daripada kami lagi. Without doubt, BN would be 'dead' come PRU 14.

Anonymous said...

Blogger Haramjaddah Pukimak Din Tyrtle, OutSyed The Box, Kadir Jasin, Zamkata, apanama, putra merdeka, Celah Gelegar, The Sense Credibility and Accountability, Jelapang, KZO. Sungai Rapat Online.

Mulai hari ini Blogger Banggang, Bahalul, Pukimak waiima Haramjaddah nie semua BoLEH Declare Blog masing2 sebagai Blog Macai Mahathir Mudah Lupa a.k.a. Nyanyok, seterusnya letakkan diri masing-masing sebaris dengan Blog Pembangkang pro Pakatan Rakyat.

Ini kerana Blogger Banggang ini terlalu mendokong Mahathir Mamakkuty yang secara terang-terangan menyokong apa jua agenda CINA DAPIGS.

Blogger Banggang ini, JANGANLAH KAMU SEBUT ATAU MENULIS TENTANG PERJUANGAN ORANG MELAYU LAGi.

Kamu semua adalah Mamak Haramjaddah yg baru kenal keyboard. Selamat Maju Jaya dengan tugasan Baru Menaikkan Bangsa Cina di tanah Melayu ini.

Sesungguhnya Kamu semua lebih HINA drp Kelab Greenboc, MSO, Anak Sungai Derhaka, MSO, Ameno World, Omak Kau, Aspan Alias, Shahbuddin, Tranungkite Online, Bloglist, Kedahlanie.info. Blogger Pro Pakatan Rakyat walau macammana pon keadaan kedudukan Parti PAS, DAP, PKR, tapi mereka tetap mendokong dasar kepartian mereka, menulis menenangkan ahli, menguatkan saf parti.

Kecuali Blog Tranungkite yang cenderong pd PAS, Omakkau yg menuju kearah keadilan sejati, Manjung Mari tetap PAS di hati.

Blogger Banggang, tukar LOGO sokong Mahathir yang Sokong Cina, takut kalau Bisness Cina Bangkrap, takut Cina hilang kuasa ekonomi.

Blogger lain teruskan kerja, blogger pakatan kerja pakatan, blogger pro kerajaan teruskan kerja murni anda. suatu hari rakyat akan sedar, siapa Mahazalim, Mahacelaka, MahaFiraun Mahathir Mamakkutty.

Anonymous said...

Si PU BANGANG-LEMBAP ni baru nak SEDAQ - KELAKAQ betul!

Anon 1.42; komen yg.sungguh BERNAS; aku SETUJU sama sekali!

BENCInya aku pd. si NYANYUK-BANGSAT-GILA-KUASA ni - sampai sanggup bersekongkol dgn. MUSUH BUMIPUTERA Islam/Melayu/UMNO, dari puak TERORIS BersihSIAL/PKRHMO/DAPBANGKAI BABI, yg. diTAJA CIA/SOROS/NED/MOSSAD-ISrael; yg, dulu kononnya dibenci! Dahlah anak BETINA dia dok GILA-PUJA-SEKS-HOMO/LESBI! Akun syak si BETINA ni kat London tu sibuk berpesta SEKS-LESBI-HOMO kot dgn. BETINA S.Repot BANGKAI BABI tu - sambil berpesta berSHIT depa!

Dahlah tu, sampai sanggup BOIKOT Hari Kemerdekaan TERCINTA kita tapi sanggup pi turun SOKONG puak TERORIS BerSHIT RASIS/PORNO/HOMO! Aku syak si NYANYUK-BANGSAT ni takut dibuka balik kes-kes BOLOT Tioman/Langkawi oleh VincentPENJILAT dia, dan PEMBUNUHAN kEJAM Memali, sebab tu sedg. menguatkan BENTENG sokongan dia dari puak TERORIS ni semua - maklumlah loyar-loyar LONGKANG depa kan BERLAMBAK yg. asyik GILA-BELA-PENJENAYAH!

Dan si PENGKHIANAT NYANYUK-no-1 ni, JANGAN beranganlah anak/keturunan lu nak jadi PM/Presiden UMNO; PI BERAMBOS kerana para SRIKANDI/PENDEKAR TULEN dlm. UMNO dah dapat lihat akhirnya, TEMBELANG sebenaq yg. amat DAJAL dari puak GILA-KUASA/PENYAMUN ni TERDEDAH! Tak habis-habis puak PENYAMAQ/PENGKHIANAT ni serta KULI-KULI penjilat depa nak MENGHASUT Rakyat supaya MEMBENCI/MENGGULINGkan YAB PM Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kita serta UMNO!

Baru kita sedaq PERANCANGAN amat LICIK keturunan PENGKHIANAT tu disyaki nak MENGUASAI UMNO dan K'jaan melalui Kedah! Mcm. Kedah tu keturunan depa punya! Bukan main lagi di majlis dia baru-baru ini, dia dikelilingi si BETINA-BETINA-omputih-KEPARAT berkostum termasuk dgn. pakaian-ala-puak SYAITAN, serta TAUKEH-TAUKEH PENJILAT dia!

Lihat PERMAINAN amat KEJI dan LICIK yg. tak habis-habis oleh si puak DALANG-DUA-MUKA amat MERBAHAYA ni serta penyokong PENDENDAM depa - di http://wargamarhaen.blogspot.com/2015/08/dana-asing-rm26-b-sebabkan-rakyat.html , Dana Asing RM2.6 b sebabkan rakyat pandang serong UMNO- Mukhriz, 20 Ogos 2015; dan di - http://www.bnbbc.my/mukhriz-cadang-pemilihan-umno-tahun-depan/ , Mukhriz cadang pemilihan UMNO tahun depan (MELUAT betul aku dgn. puak PENGKHIANAT/PENDENDAM ni)! Dan disyaki sedg. MENGUAT/MENGAMPU benteng sokongan puak depa dgn. menaikkan GAJI Adun pula masa krisis ni, dan melalui isu GST! Lihat di http://kedahkekl.blogspot.com/2015/08/kenapa-kedah-miskin-tapi-gaji-adun-naik.html, Kenapa Kedah Miskin Tapi Gaji Adun Naik? , 26.8.15!

Org. KEDAH pilih UMNO utamanya, bukan pilih anak beranak PENGKHIANAT- yg. pandai BERPURA-PURA selama ni – maka ambil balik KEDAH dari keturunan PENGKHIANAT ni!

Dan ingat tak PEMBUNUHAN KEJAM dlm peristiwa Memali tu - PDRM patut BUKA juga balik kes ni ! Mungkin agaknya anak beranak PENGKHIANAT ni akan nak TUTUP mulut MEDIA! Dah tiba masanya MANGSA-MANGSA PEMBUNUHAN KEJAM ni dapat PEMBELAAN akhirnya serta SAMAN BERJUTA si DALANG-no-1 ni!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Patutnya dibuat juga REPOT polis supaya SPRM buka balik kes Pulau TIOMAN cthnya di mana disyaki tanah kampung BUMIPUTERA Islam/Melayu diPAKSA jual dgn. amat MURAH kat si Pendatang KAPIRDAJAL termasuk dari SingaPORK dan si PENJILAT si PENGKHIANAT Kedah tu! Siasat juga satu lagi hotel mewah VincentPENJILAT ni kat Langkawi - JANGAN pula keadaan pengambilan tanah org. kampung yg. sama spt. di Tioman!

Sudah tiba masanya, para KETURUNAN penduduk kpg. Islam/Melayu kita termasuk di TIOMAN (dan mungkin Langkawi) ini berhak dpt. KEADILAN dan PAMPASAN yg. sewajarnya!

Dan SPRM buka juga balik kes ini - lihat artikel yg. sungguh BERNAS ini psl. si DALANG DUA MUKA PENGKHIANAT-no-1 di http://thekl-chronicle.blogspot.com/2015/08/warkah-buat-tun-mahathir-benarkah.html (walau telah dinafikan VincentPENJILAT tu, kenapa YAB PM kita boleh pula diSIASAT dgn. begitu KEJAM hanya berdasarkan FITNAH-FITNAH palsu berkaitan IMDB):

Warkah Buat Tun Mahathir: Benarkah Vincent Tan Derma RM 400 juta Kepada @dapmalaysia?

Amin Yatim, Wednesday, August 5, 2015

Nek Tempoyak.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive