sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 3 April 2013

FUHH SEMPAT JUGA PM LUANG MASA BERSAMA KELUARGA @TheCurve @NajibRazak #Najib4PM


Kata Perdana Menteri 

Seronok kerana dapat meluangkan masa lapang pada hari hujung minggu seperti hari ini bersama keluarga. Sebentar tadi, saya dan keluarga bersama-sama menikmati makan tengahari di Little Penang Café, The Curve. Peluang untuk bersama-sama mereka hari ini adalah cukup bermakna buat saya kerana keluarga adalah segala-galanya dalam hidup saya. Syukur Alhamdulillah kerana saya dianugerahkan sebuah keluarga yang penyayang serta sentiasa memberi sokongan kepada saya. - 31hb Mac 2013

Jom tengok lagi  disini 

APJ : TERBAIK PM , KELUARGA MEMAHAMI TUGASAN ANDA !! 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive