sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 11 April 2013

TUDIAA !!! HAMPA NI TERUK DAH !!! JIJIK BETUI LA PAKATAN LUCAH NI !!! AGAK-AGAK NAK MENIPU PUN !!! #PRU13




Kini Pakatan Haram sudah mula goyang dengan BN apabila menggunakan taktik kotor pemalsuan akaun blog yang seakan-akan sama dengan blog Unit Media Baru Pegerakan Pemuda UMNO Malaysia ( UMBPPUM ) untuk menyebar maklumat palsu berkenaan calon yang di gugurkan oleh YAB DS Najib Razak.

Untuk pengetahuan semua blog palsu di atas digunakan untuk menyebarkan maklumat palsu telah menggunakan URL http://umb-ppum.blogspot.com

Antara Artikel haprak lagi bangkai adalah seperti gambar-gambar dibawah , nampak sangat mereka ni dah semakin teruk kerana sanggup menyamar untuk mengelirukan rakyat , dah tak ada pegangan Agama kot depa ni , opssss aku lupa yang depa ni mana percaya Agama.

Fitnah dah jadi acam barang mainan dan ayat Al-Quran yang menyatakan bahawa dosa fitnah ini lebih berat dari dosa membunuh sudah tidak dipandang lagi oleh mereka. Inilah akibat dari ajaran Anwar dan Nik Aziz kepada pencacainya.







Untuk pengatahuan semua blog sebenar UMB adalah seperti dibawah dan anda boleh linkkan blog ini untuk maklumat yang sahih dan menolak fitnah !!! 



Sesungguhnya apa yang kami amalkan adalah menolak sekerasnya fitnah ini , kerana kami percaya bahawa Agama perlu diletakkan di atas dan bukannya boleh di persenda-senda.

KAMI TOLAK FITNAH TOLAK PAKATAN SYAITAN 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive