sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 16 April 2013

TUDIAA !!! Pemimpin pembangkang masih menggunakan sentimen Yusuf Qardhawi #TolakPR #GE13 #PRU13


Ketua Wanita Keadilan, Zuraida Kamarudin, mengesahkan kewujudan surat sokongan daripada ulama tersohor Dr Yusuf Qardhawi menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim yang bakal digunakan sebagai strategi untuk memancing sokongan pengundi Melayu pada PRU13.

Namun begitu, Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menegaskan pihak luar, termasuk Qardhawi tidak patut masuk campur dalam proses pilihan raya di Malaysia.

 15/04/13 – Ketua Wanita Keadilan, Zuraida Kamarudin mengesahkan kewujudan surat sokongan daripada ulama tersohor Dr Yusuf Qardhawi menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim yang bakal digunakan sebagai strategi untuk memancing sokongan pengundi Melayu pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13).

“Memang surat Qardhawi kita dapat awal, itu tidak menjadi masalah kita akan menggunakan surat itu untuk disebarkan agar memberikan keyakinan bahawa Keadilan (PKR) ini adalah parti yang…mendapat sokongan daripada seorang ulama tokoh dunia.

“Jadi itu saya rasa akan dapat melonjakkan lagi sokongan kita terutama dikalangan orang Melayu, orang Islam dalam negara kita,” katanya kepada Antarapos.

Menurut Zuraida surat itu adalah bukti Qardhawi “merestui” perjuangan Anwar untuk memenangi PRU.

“Memang kita sudah sebutkan bahawa Qardawi merestui perjuangan Anwar. Jadi kalau kita nak sebarkan sebagai bahan kempen tidak menjadi masalah,” tegasnya.

lajut jom BACA SINI

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive