sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 19 April 2013

VIDEO PANAS !!! KALAU NAK PANGKAH PAS , TENGOK VIDEO NI DULU LA BAI !!!! #TolakPAS #PRU13 #GE13


1. Mereka(Ahli PAS) sanggup membenarkan orang kafir mempergunakan ayat Al-Quran demi kepentingan politik untuk menarik undi dari kalangan orang-orang islam.

2. Mereka(Ahli PAS) dengan selamba gelak dan tawa bersama bila org kafir mempersendakan laungan takbir "Allahuakbar" dan "Alhamdulillah"

3. Mereka(Org KAFIR) mengambil kesempatan terhadap ahli-ahli PAS yang kononnya memperjuangkan agama islam dengan mempergunakan ayat Al-Quran untuk menarik undi dari kalangan orang-orang islam. Lantas orang-orang islam yang dengar akan bercakap "wahhh!..ini cina kafir pun pandai tafsir Al-Quran, kita mesti ikot dia"

Kesimpulan:
PAS bukan jalan singkat untuk anda mendalami agama ISLAM, Al-Quran dan Al-Sunnah adalah pegangan untuk anda lebih mendekati dengan ISLAM!
Wallahualam...

1 comment:

Anonymous said...

Kalau Dr Zakir Naik dan Shah Kirikit mengetahui agama Kristian dan Hindu lebih baik dari penganut mereka sendiri maka kita mesti rasa malu kalau org kafir boleh berhujah mengunakan Quran. Ini lah natijahnya yangmana sepatutnya kita lebih memahami Quran dan berakhlak seperti yang dikehendaki AlQuran

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive