sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 26 June 2013

biaDAP !!! HINANYA ISLAM DIMATA TERESA KOK !!! BANGSAT !!!!



Ahli Parlimen DAP yang paling biaDAP Teresa Kok hari ni buat hal lagi dengan menyatakan pendirian bahawa beliau tidak bersetuju untuk menjadikan agama Islam sebagai agama rasmi Malaysia. 


Kenyataan biadap ini dikatakan oleh Teresa Kok di hadapan Hakim Siti Khadijah dalam kes pembicaraannya terhadap utusan Melayu (M) Bhd di Mahkamah Tinggi Jalan Duta hari ini. 


Ketika perbicaraan, Peguam Mohana Kumar yang mewakili Utusan menyoal Teresa samaada beliau bersetuju ataupun tidak pewartaan agama Islam sebagai agama rasmi Persekutuan oleh.

"Tidak setuju," kata Teresa.

Teresa yang diwakili oleh Peguam Sankara Nair kemudiannya kerap membantah soalan-soalan seterusnya yang diajukan kepadanya.

Apj teringat dahulu bagaimana Teresa membuang papan tanda jalan tertulis huruf jawi di Selangor, betapa rasis dan antinya Teresa yang beragama Kristian terhadap Islam. Adalah beliau lupa akan sejarah atau saja mahu hapuskan sejarah 'kedatangan' nenek moyangnya ke tanah Melayu ? atau orang Melayu harus secara paksa mengingatkan Teresa semua akan sejarah setelah Melayu begitu berlembut selama ini ?

sebelum 


Selepas


Sememangnya diakui sekarang ni DAP menang besar dan banyak menguasai bandar-bandar besar  dan ditambah pula PAS dan PKR menjadi tulang belakang yang menyokong kuat mereka jadi sememangnya jika Teresa Kok ludah Al-Quran pun orang-orang PAS dan PKR akan terus menyokong DAP !!

Cuma apa yang dirisaukan dengan sikap begitu kurang ajar dan berani Teresa dan beberapa lagi pemimpin DAP lain yang mempersenda Islam takut memakan diri mereka kembali , berapa lama Orang Melayu Islam di Malaysia ni boleh bersabar !! Masa itu akan menentukan. 

4 comments:

Anonymous said...

KENAPA PEMIMPIN PAS TIDAK MENGISYTIHARKAN 'JIHAD' UNTUK MENENTANG MANUSIA SEPERTI TERESA KOK INI? KENAPA?, KENAPA? DAN KENAPA? KALAU MEREKA BENAR2 ISLAM MEREKA MESTI BERJIHAD MENENTANG MANUSIA KAFIR SEPERTI INI.

Anonymous said...

orang macam inilah yang PAS suka bekerjasama .. malah Teresa Cock dan Ambiga yang jelas anti Islam diangkat oleh PAS sebagai pejuang !!! inilah jadinya bila nafsu terhadap kuasa dah kaburkan mata orang-orang PAS

Anak Melayu said...

sebab mereka ni toghud , ikut saja apa cakap dap

Anonymous said...

Sebab PAS tak dak telog, penakut, sembang lebih, gah saja lebih. PKR langsung tak tau apa pasal maruah Islam dan melayu. Kedua2 PAS dan PKR memang penakut dajai. Kalau check balik rekod ada dak kedua2 parti PAS dan PKR benar2 berjuang untuk melayu dan Islam

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive