sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 23 June 2013

GEMPAR !!! AMOI SEKSI biaDAP NANTI KAMBING HUSEM MUSE DI PINTU NERAKA !!!! #Blackout505


Husam Musa ditahan polis semalam untuk siasatan mengikut Akta Hasutan. Husam di dalam laman twitternya memberitahu beliau ditahan di Desa Pandan, Ampang oleh polis Bukit Aman dan dibawa ke Balai Polis Ampang. “Akan dibawa ke Kelantan untuk siasat bawah Akta Hasutan,” katanya. 

Pemangku Ketua Polis Selangor A. Thaiveegan mengesahkan mengenai penahanan Husam dan berkata kes berkenaan dikendalikan Bukit Aman. Husam seperti dilaporkan dalam Harakahdaily Ahad lalu berkata, peserta yang terkorban ketika menyertai perhimpunan pembangkang di Padang Merbok di sini hari ini dianggap sebagai mati syahid.

Fatwa yang dikeluarkan oleh ularmak awek-awek gersang ni sudah tentunya salah mengikut undang-undang Malaysia , Oleh kerana buta tuli tentang undang-undang Malaysia ularmak Husam ni suka hati dia nak cakap apapun. Kalau bab undang-undang pakaian peserta memang dia tau la. Yang seksi dan meksi sahaja yang boleh datang demo bagi menaikkan nafsu kambing-kambing yng buat demo semalam.


Mungkin amoi-amoi seperti ni yang bakal peneman jika mereka mati katak ehhh syahid mengikut pandangan ularmak Husam ni !!! 



Arghhhh awat pakai payung ? panas ke dik ? ni baru panas dunia , neraka tu sejuk tak apa , Nak tunggu bang ularmak Husam ekk ?? 

APJ : Kalau tak pakai baju lak belambak kambing-kambing Husam meleleh air liur .... 






No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive