sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 25 May 2014

PANAS !!! DATO SERI NAJIB BALUN RSN RAYER KAW KAW PUNYA !!!! MANTAP



Presiden Umno , Dato Seri Najib Tun Razak mengecam tindakan biadap dan kurang ajar Adun Dap yang mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pemimpin Umno. 

"Kita dalam sistem demokrasi, kita boleh mempunyai pendirian yang berbeza, dan kita boleh mengeluarkan kritikan antara satu sama lain tetapi kata-kata kesat, kata-kata yang hina ini tidak boleh dan tidak patut dikeluarkan oleh mana-mana wakil rakyat ataupun pemimpin politik.

"Saya anggap ini sebagai suatu yang keterlaluan, sesuatu yang bersifat biadab dan tidak boleh diterima oleh rakyat Malaysia yang bersikap rasional dan waras," katanya kepada wartawan Malaysia ketika diminta mengulas kenyataan oleh Adun Seri Delima, RSN Rayer baru-baru ini.

Rayer mengeluarkan kata-kata kesat itu kepada pemimpin Umno pada persidangan Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang pada Selasa lepas sehingga menimbulkan kemarahan ahli Umno.

Najib menasihatkan ahli Umno supaya tidak keterlaluan dalam tindakan balas mereka.

"Kita mesti menghormati undang-undang dan tata susila dalam negara kita, jadi saya harap semua pihak akan mengambil apa-apa respons yang sewajarnya dan tidaklah membuat sesuatu yang boleh menjejaskan imej parti kita," katanya.

Bagi aku ini satu kenyataan terbaik dari Presiden Umno yang mahu mempertahankan Parti dan penyokongnya dari terus dihina , di maki oleh puak-puak biaDAP Pakatan Rakyat, 


6 comments:

Anonymous said...

Yb paria tu cuba menjolok sarang tebuan.. mungkin dia ingat antibody kat dlm badan dia dah cukup kuat menahan racun dln bisa tebuan....

Unknown said...

Umno meme celaka pown

Unknown said...

Umno meme celaka pown

Unknown said...

Rsn rayer meletak taraf diri seperti orang hilang akal dan tak bertamadun

Anonymous said...

Fitri faudzal meme haramjadah pown.

Anonymous said...

Ye la.fitri..kau memang haramjadah pown

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive