sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 14 May 2014

TERKINI : ANWAR DAN WAN AZIZAH KEMALANGAN JALANRAYA


Pengarah Komunikasi Keadilan , En Fahmi Fadzil melaporkan bahawa Dato Seri Anwar Ibrahim dan Datuk Seri Dr Wan Azizah terlibat dalam satu kemalangan kecil di Desa Sri Hartamas jam 10 malam tadi. 

DS Anwar mengalami keretakan di pangkal tangan kanan berdekatan bahu, tapi alhamdulillah berada dalam keadaan selamat, tidak memerlukan pembedahan. DS Dr Wan Azizah juga berada dalam keadaan selamat dan sedang diperiksa doktor.

Kedua-dua DS Anwar dan DS Dr Wan Azizah akan pulang ke rumah malam ini

Apj : Teringat Karpal Singh 

4 comments:

Anonymous said...

Sebenaqnya, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan ejen-ejen mereka dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak liberal Islam7Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih! Lihat sajalah perangai si SODOM-no-1; dari jadi pemimpin mahasiswa Islam kat universiti, sampai boleh jadi puak SONGSANG – dan yg. herannya, bininya tak pula kisah!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Peliwat Tegar Nuar Berahi Bontot Saifol terlibat kemalangan dan ...... MATI TAK HIDOP.

Anonymous said...

peringatan penting dari ALLAH.MUSASBAHAH DAN TAUBAT NASHUA

Anonymous said...

Thanks to my father who informed me on the topic of this
weblog, this blog is actually amazing.

Feel free to visit my web blog: Suresh Gaddam

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive