sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 23 May 2014

VIDEO PANAS : PUAK-PUAK KAPIR DAP CELAKAKAN MELAYU UMNO !! AYUH BANGUN !!!





Semalam  Pergerakan Pemuda Umno Wilayah Persekutuan berkumpul dan bangun mengecam tindakan (ADUN) Sri Delima, RSN Rayer dengan mengadakan bantahan di luar ibu pejabat DAP .

Beberapa peserta demonstrasi tersebut telah mengeluarkan kain rentang dengan mengecam kebiadapan Rayen dengan menggelarnya sebagai 'ADUN 'bodoh' DAN 'anak haram'.




Turut disertakan kain rentang tertera 'Jangan biar celaka bertukar menjadi malapetaka. ADUN DAP biadap'.

Kemarahan itu turut dinyatakan menerusi memorandum yang dihantar oleh Ketua Pemuda Umno Wilayah Persekutuan Mohd Razlan Muhammad Rafii kepada wakil ibu pejabat DAP.



Sambil mengutuk perbuatan rasis DAP, memorandum itu antara lainnya mendesak parti itu mengambil tindakan disiplin kepada Rayer.

Sebelum ini, Ketua Pembangkang, Datuk Jahara Hamid mendesak Adun Seri Delima, RSN Rayer diminta memohon maaf kerana didakwa mengeluarkan kata-kata kesat kepada pemimpin Umno ketika berbahas kelmarin.

Beliau berkata, perkara itu dipersetujui setelah beberapa Adun BN dan Naib Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang, Jasmin Nordin bertemu dengan Speaker Dun, Datuk Law Choo Kiang. 

Apj bangga dengan semangat jatidiri yang ditunjukan oleh Pemuda Wilayah yang di ketuai oleh Razlan . Sebagai pejuang sejati dalam Umno mereka rasa tercabar dengan tindakan kurang ajar Adun Dap itu. 

Apj teringin juga nak lihat seluruh pergerakan Pemuda Umno Malaysia bangun membuat bantahan terhadap Adun ini , nak tunggu kena ludah di muka baru nak bangun ?? cukuplah kita di pijak puak-puak Dap yang biadap ini. Kita ada kekuatan !! 

5 comments:

Anonymous said...

Apa tunggu lagi.....pariah / BABI dap

dah mula buat hal.


UMNO/Org Melayui diam saja ke....?


TELUQ ADA KE....?

Anonymous said...

Keling RAyer DAP pundek dan babi . UMNO peringkat negeri dan malaysia perlu bangkit dan tentang si babi ni . Jgn rendah kan maruah org melayu dan jgn sampai org UMNO meluat dgn pemimpin UMNO yg tak ada telor .

Anonymous said...

Macai umno bodoh belaka..mmg cilaka..rasis..org sudah hidup zaman aman tk mau gaduh2 lagi mau timbul isu 13 mei..

Anonymous said...

OI anon 9.50, lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL CELAKA PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI aaahh?!

Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahhh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Atau lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahh?!

Dan PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAIBABI-si-RASIS-CELAKA-no-1!

Anonymous said...

Tak lama lagi memang bakal seluruh Tanah Melayu ISLAM pusaka nenek moyang kita jadi Palestin! Dahlah PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJALCELAKA mendapat Pulau Temasik dgn. begitu mudah dgn. bantuan ZIONIS-Mossad/Israel (lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009), tapi akibat KETAMAKAN yg. amat JAHAT, masih tak berpuas hati - mahu si PENDATANG/PENCEROBOH ni RAMPAS seluruh Tanah Melayu ni! Bahkan ZIONIS/IsraelCELAKA dan ejen tempatan mereka dr. PAP-DAPBANGKAICELAKA/PKRSODOM berharap utk. menawan satu lagi 'Palestin' di Tanah Melayu ini, yg. kaya minyak-gas dan boleh disatukan dgn. Singapura, yg. terlalu kecil!

Dan sekrg. si BETINAMCA-CELAKA pula nak mengutuk PAHLAWAN-PAHLAWAN UMNO yg. berdemo psl.ni!

Dan patutnya si mamat-kari-LIBERAL-PENAKUT hentam si GANGSTER-KELING-CELAKA DAPBANGKAIBABI tu - tapi dia ni asyik nak jaga hati si KAPIRDAJAL - PI BERAMBOSlah dr. UMNO, baik masuk PKRSODOM saja! Melayu liberal –PENJAHANAM-agama/bangsa/negara mcm. nilah yg. menyebabkan hak, identiti dan tanah pusaka Bumiputera Islam/Melayu TERGADAI!

Aku syak si mamat-kari-LIBERAL ni masuk UMNO hanya kerana GILA-kuasa nak jadi PM! Bukan berjuang TULEN demi agama/bangsa/negara!

Makcik Sambal Belacan.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive