sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday, 28 October 2014

LELAKI TUA MISTERI BERBAJU PUTIH GEMPARKAN MAHKAMAH PUTRAJAYA



 Orang ramai di Mahkamah Persekutuan hari ini gempar apabila kelibat lelaki misteri berbaju,berambut,bermisai dan berjanggut putih mendekati mereka sebentar tadi.

Semua makin kecut perut apabila lelaki misteri itu makin menghampiri tetapi semuanya berubah apabila di amati rupanya lelaki tua itu adalah A.Samad Said tokoh lelaki berjanggut putih Malaysia. 



Pagi penulis tak tahu kenapa anak-anak muda yang datang ke Mahkamah ni nampak tunduk kepala saja, mungkin malu kot no? 




Maklumlah bukan ribuan atau puluhan ribu yang hadir tetapi puluhan orang saja. Rasa nak ja tanya adik-adik ni berapa depa bayar untuk datang ke Mahkamah ni bukan untuk sokong Anwar tapi untuk duit saja sebab tu nampak layu dan pilu adik-adik ni. 

Cuba tengok taiko PKR baju biru tu, rasa macam tak cukup makan saja duduk di Malaysia yang kejam nikan.  huh


6 comments:

maae said...

he..he..aku nak komen baju biru tu, hang dah komen plak...

Oktoberfest punya pukulan dalam pesta harian menuju syurga... he..he..

airil said...

haha komen je bang haha

Anonymous said...

HAHAHA...penunggu di istana kehakiman sudah sudah muncul

Anonymous said...

puaka ni hahahaha

mrBigLabu said...

Hakim gst tu silap court ka?

Anonymous said...

Banyak ni saja suara rakyat?

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive