sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday, 28 May 2015

Video : Nak Tau Pasai Rubber City Kedah Mai Dengaq NI !!


YAB Dato Seri Hj Mukhriz merasmikan ‘Planters Tea Talk’ ‘Rubber City Leading to Nurturing Downstream Industry" di Swiss In Sg Petani anjuran Lembaga Getah Malaysia.

Dalam ucapan YAB MB, Negeri Kedah dan Wilayah Selatan Thailand dikenali sebagai antara kawasan pengeluaran getah. Maka Kerajaan Negeri Kedah mengambil kelebihan ini dengan mewujudkan satu Bandar raya Getah yang akan menjadi pengeluarutama produk berasaskan getah.

Walaupun tidak dinyatakan dalam RMK 11, Komitmen Kerajaan Pusat begitu positif dalam hal ini. Mungkin ianya akan dinyatakan dalam bajet yang lebih umum.

Dengan wujudnya Bandaraya Getah ini, kerajaan yakin akan dapat menjana ekonomi setempat dan seterusnya mewujudkan peluang pekerjaan kepada rakyat negeri Kedah, khususnya dan rakyat Malaysia


Ramai yang tertanya berkenaan status perancangan Kedah didalam membangunkan projek Rubber City di Padang Terap dalam...
Posted by Mukhriz Mahathir FC on Tuesday, 26 May 2015

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive