sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 26 February 2013

EDISI BANTAI !!! FAM KAFANKAN PEJUANG SUKAN TULEN !!




Taring FAM semakin tajam dengan kekebalan Akta Artikel 88 status 2010-2014 FAM , Akta yang dilihat boleh mengecutkan perut para pengiat dan pencinta sukan bola sepak supaya 'DIAM' dan tutup mulut jika tidak berpuas hati dengan FAM .

Ramai pencinta sukan sejati yang telah 'gugur' di tangan pintu neraka 'artikel 88' ini. Mereka tiada ruang untuk meluahkan isi hati mereka, jika mereka ingar padahnya akan di humban ke neraka 'artikel 88' ini .

FAM makin menyerlah dengan akta artikel 88 ini , mungkin antara akta yang terbaik 'membunuh' pejuang sukan sebenar di rantau ini , lagi membanggakan kita adalah rangking dunia bolasepak Malaysia terus naik ke belakang.

Kadang-kadang terasa bosan jugak dengan cerita pejuang sukan di hukum kerana mengkritik FAM secara terbuka tetapi perkara ini semakin menjadi-jadi sekarang , seorang demi seorang pejuang sukan gugur di pintu neraka FAM.

Tiada suara yang harus didengar oleh peminat sukan jika terdapat apa-apa masalah dalam pentadbiran FAM



Mujurlah ada penyokong yang masih lagi bersemangat bersorak di medan perang bersama pemain-pemain bolasepak Malaysia , jika mereka juga dikenakan akta ini tentu baguskan , senyap sepi stadium. 

Cerita terbaru tentang hukuman mengikut akta ini adalah kes Datuk Seri Shahidan Kassim, sebelum itu mangsa yang sudah dikafankan FAM adalah Tan Sri Annuar Musa , Raja Ahmad Zainuddin , dan juga Allahyarham Datuk Paduka Ahmad Basri .

Saya  nak ucapkan takziah kepada pejuang-pejuang tulen sukan bola sepak Malaysia yang tersungkur dan hampir dikapankan FAM  : - 


Dato Seri Shahidan Kassim yang dari dulu berjuang dan berhabis jutaan wang ringgit demi bola sepak terutama di Perlis , dalam keadaan tiada bantuan dan sokongan kerajaan Negeri Perlis beliau tetap kuat pertahankan bola sepak di Perlis. 



Pejuang Bola Sepak Kelantan, Tan Sri Annuar Musa digantung tugas selama 30 bulan kerana 'keceluparan' melanggar akta kekebalan artikel 88. Di humban ke pintu neraka oleh FAM .


Datuk Raja Ahmad juga sudah dikafankan oleh akta artikel 88 FAM 


Kerjaya Allahyarham Datuk Paduka Ahmad Basri dikuburkan dengan pergantungan selama 7 tahun dari (2001 - 2005 ) dan ( 2007 - 2010 )


Saya sebenarnya dah lama menantikan agar akta ini lebih adil dengan menghukum sesiapa sahaja yang mengkritik FAM kerana ramai yang mengkritik FAM , cuma FAM gantung semua peminat sukan yang mengkririk FAM , hukuman kepada peminat bolasepak Malaysia adalah 2 tahun dilarang masuk semua stadium di Malaysia ini , apa macam setuju ??


APJ : jaringan aku baru ni dapat jugak menyelamatkan maruah belia dari Malaysia dari dikalahkan belia Thailand ~~ kkikiki ( ada FAM kisah ?? ) 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive