sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 1 February 2013

EKSKLUSIF : VIDEO ORANG MUDA KEDAH SOKONG TERUSKAN #BNYjobsfair13 @tunfaisal @khairykj







Atas insiatif Pemuda BN untuk membantu golongan muda yang masih belum mempunyai kerjaya atau mahu memilih kerjaya baru. Program BN Youth Jobs Fair menawarkan pelbagai peluang kerjaya untuk golongan muda.

Pemuda Barisan Nasional (BN) akan meneruskan penganjuran BN Youth Job Fair di empat lokasi terpilih pada tahun ini berikutan sambutan hangat yang diterima pada setiap penganjuran sebelum ini.

Pengerusi Sekretariat BN Youth Job Fair, Nazir Hussin Akhtar Hussin dalam satu kenyataan hari ini berkata, karnival kerjaya itu akan diadakan di Stadium Sultan Abdul Halim, Alor Star, Kedah pada 31 Januari hingga 1 Februari ini.

Lokasi kedua ialah Dewan Millenium di Terengganu Trade Centre pada 22 dan 23 Februari diikuti Dewan Masyarakat Tawau, Sabah pada 2 hingga 3 Mac dan Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Kuala Lumpur bagi menutup tirai 2013.

"Para graduan yang masih tercari-cari peluang pekerjaan mahupun yang sudah bekerja dijemput ke karnival kerjaya sepanjang tahun ini," katanya.

Majikan yang berminat untuk memeriahkan karnival itu boleh menghubungi pihak sekretariat dengan melayari laman sesawang www.bnyouthjobfair.my.

BN Youth Job Fair 2012 yang berlangsung di PWTC November lepas menerima sambutan sangat menggalakkan apabila berjaya menarik 120,000 pengunjung dengan lebih 100,000 resume diterima




APJ : BN MEMBUKA PELUANG KERJAYA PADA ORANG MUDA - BUKAN PELUANG MERUSUH ATAU DEMONTRASI DI JALANAN ~ BN PILIHAN ORANG MUDA 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive