sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 11 February 2013

GEMPAQ !!! AZIZAN DI KAFIR OLEH YB PAS KUBANG ROTAN !!! GENG NI NAK JATUHKAN AZIZAN SEKALI LAGI KA???


Apalah nasib Menteri Besaq aku sorang ni ya , dalam setengah bab aku sokong jugak Menteri Besaq aku ni kerana katanya ' saya Menteri Besar Kedah , tak kira sesiapa sahaja rakyat Kedah adalah tanggungjawab saya' , betul la tu , sebagai pemimpin yang diangkat menjadi Menteri Besar , Azizan kenalah adil pada semua dan mengikut program baik yang dibuat oleh Kerajaan PAS Kedah atau Kerajaan Pusat.

Tetapi aku aku kesian sangat sebab sebelum ini mahasewel Khalid Syiah telah mensialkan Azizan Razak di sebabkan Azizan Razak telah memberi sokongan kepada program My Beautyful Malaysia yang di anjurkan Kerajaan Pusat di seluruh Negara.

Namun yang lebih buat aku kesian adalah aku terdengar satu rakaman suara YB PAS Kubang Rotan, Nasir Mustafa yang telah mengkafirkan Azizan Razak kerana di sebabkan sokongan Azizan Razak kepada program tersebut.

Hampa dengaqlah apa yang dia ni cakap , adoii sapalah yang undi orang jenis ni , buat malu orang Kubang Rotan saja .



Komen YB Nasir Mustafa :

Lepas ni orang bawahan boleh sertai program yang menunjukan sokongan kepada UMNO. Kemudian pakai baju yang menunjukan sokongan pada UMNO.
Tapi ayat last sekali tu yang tak boleh tahan.

Sembelihan orang UMNO tak boleh, sembahyang dengan orang UMNO pun tak boleh. Pakai baju UMNO serupa masuk UMNO, kapiaq juga la..

- Ternyata geng yang nak jatuhkan Azizan dulu masih semai sifat benci padanya dan tak mustahil mereka sekali lagi akan menjadi ancaman dalam PRU13 untuk menjahanamkan Azizan 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive