sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 17 February 2013

PANAS !!! VIDEO BELASAN RIBU RAKYAT KELANTAN KELUAR BERHIMPUN SAMBIL LAUNGKAN TUKAR !!!! BUKAN (R) LA ABE WEIII !!!


Kemarin mencatat sejarah apabila belasan ribu rakyat kelantan keluar beramai-ramai di jalan raya dan berhimpun di hadapan pejabat Umno kelantan , jeritan TUKAR bergema di setiap penjuru sehingga menaikkan bulu roma sesiapa saja yang lalu dan mendengar laungan perubahan yang akan rakyat Kelantan lakukan dalam PRU13 ini.

Aku juga teruja kali ini... Bangga dengan mereka .. apa lagi orang kelantan jom TUKAR !!!!

2 comments:

Anonymous said...

aku sememangnya sokong Kelantan ditukar tapi ada sedikit keraguan. aku takut, kalau ditukar, Kelantan akan jadi tak ubah saperti negeri negeri lain yang penuh dengan bangsa cina keparat tuh. bila saja ada pembangunan, ada saja bangsa bangsat tuh. kalau boleh, Kelantan bila ditukar, akan menjadi sebuah negeri yang membawa identiti Islam dan Melayu yang boleh Malaysia banggakan. jangan dimasukkan calun selain dari orang Melayu sendiri, kerana hanya orang Melayu yang dapat memahami sentimen bangsa Melayu. jadikanlah Kelantan negeri kejayaan Melayu dari segala sudut.

janganlah pulak BN bila perintah nanti, hanya fikirkan keuntungan. saya rasakan ramai orang Melayu akan berasa bangga bila ekonomi negeri Kelantan dipegang 100% oleh orang Melayu. bila Kelantan dah berjaya, orang orang Melayu dinegeri negeri lain akan mengikut contoh. aku yakin rakyat Kelantan sendiri yang mampu melakukanya. kiranya

BN meletakkan calon lain selain calun Melayu, fikir fikirkanlah. bangsa Cina sememang terkenal, sebelum dapat akan berlagak lembut gigi dari lidah, tapi bila dah dapat, lihat sajalah di Pulau Pinang. atas kesedaran, usahlah diberikan walau pun seinci sebab mereka akan cuba dapatkan sedepa. masa depan Kelantan terletak ditangan rakyat Kelantan dan undi ditangan orang orang Kelantan sendiri.

Anonymous said...

status tanah teramat penting. usah dibiarkan tanah ditukar milik ke status kekal. memadailah dengan tanah adat dan tanah pajakan. hak dan keistimewaan orang orang Melayu patut diutamakan. KEKALkan semua yang sudah menjadi milik orang Melayu.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive