sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 11 April 2013

VIDEO PANAS !!! KENA MAKI HAMUN OLEH PAKATAN biaDAP !! HAMPA NAK JILAT DEPA LAGI KA WAHAI PENJAWAT AWAM !!!! #ManifestoBN #APromiseofHope #GE13 #PRU13 #BetterNation #TolakPR

Sepanjang beberapa tahun kebelakangan ini, penjawat-penjawat awam sering jadi mangsa cemuhan, kritikan dan sindiran ahli-ahli politik pembangkang seperti Lim Guan Eng, Tony Pua, Tian Chua, Nurul Izzah dan Latheefa Koya.

Kebanyakkan penjawat awam di Malaysia ni adalah dari golongan orang Melayu , sedih jugak lihat bangsa sendiri dihendik, dimaki , dihamun bukan saja dari bangsa sendiri tapi bangsa lain. 

Inilah akibat dari sengketa sesama kita , akhirnya kita yang terluka dek kerana kuasa politik kotor yang dimainkan pembangkang.

Aku tahu ramai diantara penjawat awam yang menyokong pakatan biaDAP ini. Mungkin mereka rasa tidak terhina dek kerana belaian kaum biaDAP ini yang menggelar mereka anjing, kami hamun dan macam-macam lagi , jom kita renungkan video ini buat tatapan kita semua.




Video ni mengingatkan aku pada kaum-kaum biaDAP yang tak kenang budi ini. Antara sedikit kata-kata depa adalah seperti kata-kata DAP, depa kata penjawat awam lembab, dan nak kurangkan kakitangan kerajaan jika depa perintah , maka makan pucuk ubi la hampa nanti dan  Nurul Izzah pulak mahu kurangkan anggota polis, sudahlah pihak polis banyak berjasa pada negara terutama semasa konflik militan Sulu di Sabah, nak kurang pulak anggota polis. Subhanallah !!! 

Latheefa Koya pula meroyan maki penjawat awam pasal Ic . Adakah ini cara Pakatan Rakyat ambil hati kakitangan awam? hebat bukan ?? tapi ada juga tenuk-tenuk yang buta hati perut terus menyembah kaum biaDAP ini.

Tapi buat kaum biaDAP , hampa dok kata macam-macam kat depa ni , hampa pijak, maki, cerca, tuduh macam-macam. Penjawat awam tu manusia, bukannya haiwan!!!

Jangan la hina depa sampai hampa ingat hampa manusia paling bagus di dunia ni , penjawat awam macam haiwan !!! 

Hampa penah ka kena dari pihak kerajaan Barisan Nasional macam mana kaum biaDAP buat kat hampa , tengok saja manifesto BN !! macam-macam kerajaan BN tolong hampa, cuba bukak kat sini  !! apa lagi hampa nak !!!

Inline image 10

BUKALAH MATA WAHAI PENJAWAT AWAM !!! SAMPAI BILA HAMPA NAK JADI LAGU NI !!! 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive