sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 26 June 2016

Najib Nak Pindah Dari Putrajaya Kerana Tun M Yg Buat ???


Punya lah benci nya Najib dan pemimpin UMNO kepada Tun M sehingga dia orang akan mengosongkan Sri Perdana dan semua bangunan kerajaan di Putrajaya. Mengharamkan diri sendiri dan anak beranak dia orang dari memandu di lebuhraya PLUS. 

Sanggup naik feri dari mengunakan jambatan bila nak ke Pulau Pinang. Naik penerbangan antarabangsa dari Changi Airport dan bukan KLIA. 

Mengelak dari shopping di KLCC. Tak tengok Astro atau apa juga stesen TV yang guna satelit Tun. Impot dan ekspot guna pelabuhan Kuantan. Bukan Wesport dan Pasir Gudang. 

Kerajaan Najib juga tak akan ambik satu sen pun pendapatan dari Formula 1 dan LIMA Langkawi. 

Begitu juga pendapatan cukai dari TNB, Telekom dan GLC lain yang wujud di bawah dasar pengswastaan Tun M. Dan sesuatu nya kemudahan yang Tun M bina yang dia orang anak beranak tak pernah guna ialah LRT dan MRT. Apa kelas guna LRT/MRT. Itu kemudahan untuk rakyat biasa biasa yang tak ada kereta dan tak ada 'outrider' polis. Dan apa kelas juga guna Proton atau Perodua. Jauh sekali nak guna kapcai Modenas.

PS..Kerajaan Najib juga tak akan ambik satu sen pun pendapatan Petronas sebab penubuhan Petronas hasil idea Ananda Krishnan, kroni Tun M.

Dari facebook mohd hanizam bin yunus 

6 comments:

Unknown said...

Nak tambahlagi, kalau sakit jantung jangan masuk IJN. Pergilah ke London, New York atau Singapura. Bua tapa Haron Din dan Haji Hadi masuk IJN, baik mintak Jin ubatkan, tak gitu........HEHEHEHE

Anonymous said...

Betul,betul,...tergamak kah najib n the gang, cakap semuanya tak pakai otak...pentingkan kekayaan...mana kerajaan yang memerintah biar pembangkang akan berkhidmat pada raayat.

Anonymous said...

Jasa tun m orang kenang, tapi bila dah tua..umur 91 dah..buat apa nak politik lagi...rumah dah dok perambat kubur dah ganti..berenti la TUN..jgn sampai orang kencing atas kubur sudah

Nans said...

Keluar lah dari putra jaya...orang lain memang tunggu je putra jaya di kosong kan olih BN... semua tak de otak....

Nans said...

Keluar lah dari putra jaya...orang lain memang tunggu je putra jaya di kosong kan olih BN... semua tak de otak....

Anonymous said...

apa punya badot sarkas kepala dongga. apa jasa dr m kepada kedah. sesetengah tempat di baling sampai sekarang nak dapat air paip pun susah. apa kroni dia sanusi junid buat masa jadi mb dulu. langkawi juga di bangunkan pasal kroni.

anak2 dr m termasuk boboi kayaraya. takkkan lah kerana kerja dedikasi, mesti kerana daddy kasi.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive