sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Thursday 9 June 2016

Tudiaa !!! Gandingan Mantap @NohOmar & @Armand_PJU Bantu Kempen Calon BN @BudimanZohdi!!! #SCS93 #PRKSgBesar


Pergerakan jentera pilihan raya yang lebih tersusun dan kerjasama padu daripada parti-parti komponen Barisan Nasional (BN) dipercayai mampu membantu calonnya Budiman Mohd Zohdi mengekalkan benteng parti di Sungai Besar.

Pengerusi BN negeri, Tan Sri Noh Omar berkata selain jentera UMNO, parti-parti komponen seperti MCA, MIC dan Gerakan misalnya dilihat telah membuka bilik gerakan masing-masing bagi membantu kempen yang akan diadakan dalam bulan Ramadan ini.

“Setakat ini kita lihat MCA dan Gerakan misalnya mula turun padang dan berjumpa dengan pengundi Cina di Sekinchan dan kita lihat mereka (parti komponen) beri kerjasama cukup baik,” katanya dalam sidang media, di sini.

Ditanya sama ada tumpuan yang lebih kepada pengundi Cina akan menjejaskan sokongan pengundi kaum lain terhadap BN, Noh yang juga Pengarah PRK itu menjelaskan perkara tersebut tidak akan berlaku memandangkan jentera parti mendekati semua pengundi tanpa mengira kaum.















PRK Sg. Besar : BN Puas Hati Kerjasama Parti Komponen - Noh Omar

1 comment:

Unknown said...

Saya yakin Calon P093 Budiman Mohd Zohdi akan memenangi kerusi di Parlimen Sg Besar ini, dengan gerak kerja yang sememangnya disusun baik. Calon juga seorang yang dedikasi dan bertanggungjawab serta mesra dgn semua penduduk tidak mengira bangsa.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive