sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 30 December 2011

BUDAK SEKOLAH SEKS TEMPAT TERBUKA????? GILAAAA!!!!!

ANAK DIBUANG ANAK TERBUANG
!!SEKS BEBAS!! GELAJA SOSIAL MEMANG SIAL


setiap kali melihat berita atau tajuk2 kes pembuang bayi saya akan menitiskan air mata,kenapalah manusia begitu kejam sehingga tidak layak bergelar manusia manupun binatang, kerana ini bukan kerja manusia mahupun binatang, tapi haruskah kita salahkan mereka2  yg membuang bayi seperti ini?? salah tetap salah tapi kita juga harus dipersalahkan kerana terus membiarkan mereka ini melakukan perkara2 terkutuk ini.... tiada cara kah untuk mengelakkan perkara2 ini terjadi?? mana pergi jabatan2 atau agensi2  JGN HANYA HANGAT2 TAIK AYAM ja dalam membanteras gejala ini!! dan JUGA KITA , KERANA KITA JUGA BERTANGGUNGJAWAB MEMBANTERAS PERKARA INI!! 

SIAPA ANGKARA KES2 PEMBUANG BAYI SEPERTI INI??


 
dan puncanya segala gejala tidak bermoral.. inikah yg kita banggakan? anak2 kita yg bakal pewaris negara tercinta ini. adakah ini nilainya harga yg dibayar pada kita?  apakah puncanya?? jgn salahkan orang lain kerana kita yg mendidik mereka, bila jadi begini orang akan kata ANAK SIAPAKAH INI!!... 




 dalam hati kita selalunya akan berkata ' dah tak ada adap!! dah tak tahu malu !!! dah tak ada tempat lainkah!!! dan tentunya ANAK SIAPAKAH INI!!! dan lain2 lagi.. tetapi kita tak fikir cara nak banteras gejala ini!!!
Wallahualam... salam 1 perjuangan

2 comments:

Anonymous said...

cer admin bg cadagan ket..

Anonymous said...

kd 15
hermes outlet online
palm angels

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive