sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 30 January 2013

INGATAN AKU PADA KAU BLOGGER ANAK SUNGAI DERHAKA !!!

Aku terbaca artikel sampah ko yang fitnah UMB semalam , ko nak petikpun agak-agak la bai , macam aku tak kenal ko , kawan-kawan jugak tapi kalau ko nak jadi sampahpun jangan jadi sampah yang dalamnya berulat.

Yang ko taruk gambar dorang tu jauh sekali dalam UMB dan video-video yang ko masuk tu lagi la bukan UMB. Nak tulispun cari buktyi , bukan kau terus cedok dari bakul sampah !!!

Aku sebenarnya malas nak tulis panjang-panjang pasal ko , makin lama aku tulis makin jijik pulak aku rasa , sudah-sudahlah nak merapu merabanpun , guna akai yang Tuhan bagi bukan kepala lutut ko tu yang ko pakai !!

Dah perenggan 4 ni makin sial pulak aku rasa ko ni kan . Berapa gelen air kencing puak dajal tu yang ko telan sebab aku tengok makin lama makin merapu , nak tulispun guna betui-betui akai yang Tuhan bagi kat ko , ini ko guna akai syaitan dan iblis.

Dahlah aku malas lagi nak tulis . Semoga ko ingatla dosa fitnah tu ye , jangan sampai dosa tu makan diri ko balik dah le...

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive