sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 13 December 2013

KERAJAAN MELAKA TOLONG AMBIL PERHATIAN !!! @idrisharon66


Minggu lepas Apj bawa anak-anak jalan-jalan kat Melaka untuk melihat keindahan kota berSEJARAH di Melaka .. Dalam menempuh jem yang panjang di Bandar Melaka tiba-tiba anak beritahu ' Papa BERDEJARAH tu ape ? ' huh dalam hati ni apa hal pulak ni !! anak tunjuk papan tanda projek RMK-10 ni !! 

Nak tergelak dan sedih sama banyak , benda macam nipun boleh silap !! Buat malu ja . Apj harap Kerajaan Melaka ambil tindakkan cepat menukar balik papan tanda ini , jangan ambil mudah , kerana Melaka sering di datanggi pelancong baik dalam dan luar negara . 



2 comments:

Anonymous said...

bukan sahaja kerajaan melaka kena buat sesuatu dgn papan tanda tu ....tapi semua tempat sejarah di melaka mesti dikaji dan perbetulkan.Ini kerana tempat sejarah yg ada lebih melambangkan penjajahan dan mengagungkan penjajah. A Famosa misalnya didirikan menggunakan air mata dan batu darpd masjid, istana, rumah org melayu, batu nisan pejuang melayu. kapal yg dijadikan muzium juga bukan kapal petang org melayu tetapi kapal perang penjajah. walhal kita mampu untuk bina semula replika Jong elayu.

yanmaneee said...

kd 11
hermes handbags bag
kd 12
yeezy boost 350 v2
nfl store
fitflops sale clearance
polo ralph lauren
nike off white
curry shoes
golden gooses

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive