sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 5 December 2014

Artis : Sayu Hati Lihat Tok Wan Latiff Borgiba Terlantar Di Hospital


Sayu hati aku bila tengok pelakon yang aku kagum , Latiff Borgiba terlantar di hospital Kuala Lumpur , pelakon yang boleh belakon dalam pelbagai watak , inilah insan yang aku kenal sejak aku kecil

Aku nak panggil dia Tok Wan Latiff, dia mengingatkan aku pada arwah Tok Wan aku sendiri , wajah dia iras-iras Tok Wan Latiff ni , bila aku tengok dia , aku teringat Arwah Tok Wan ... Tok Wan aku meninggal tahun 1992 , sekolah rendah lagi aku masa tu.

Berbalik pada cerita Tok Wan Latiff , aku dengaq dia sakit di bahagian paru-paru , dia batuk dah lama dan la ni masih di rawat di Hospital Kuala Lumpur.

Watak antagonis antara yang cukup melekat dengan dia, bermisai tebal dengan mata yang terjegil sewaktu menghayati wataknya.


Doa dan harapan aku moga Tok Wan Latiff dikembalikan kesihatan yang baik dan dapat berlakon kembali , kerana aku rindukan lakonan dan gaya dia . 



No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive