sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 29 May 2013

VIDEO PANAS !!! KES DI STADIUM DARUL MAKMUR !! TIKET LEBIH ATAU APA CERITA NIH FAM !!! #KakiBola



Apj salah seorang peminat sukan bolasepak negara ini. Malam ni nak cerita hal kekecohan yang berlaku di Stadium Darul Makmur, Kuantan Pahang , pertemuan antara Pahang dan Johor Darul Takzim yang menjadi tumpuan malam tadi. 

Apj menonton dari siaran tv1 yang disiarkan secara lansung malam tadi. Semangat ingin menyaksikan siapa yang layak beraksi di pentas Final Piala FA bertemu dengan Kelantan nanti menaikan lagi semangat ingin menonton.  

Setelah menunggu hampir setengah jam , masih lagi tidak dimulakan perlawanan tersebut gara-gara terlebihnya penonton yang datang di Stadium itu. Perasaan muak mula mai dah selepas hampir sejam menunggu.

Itu baru menonton di rumah bayangkan kalau berada di stadium ketika itu !! pehhh menyirap beb !!!  Dalam hati ni tertanya kenapa boleh sampai begitu ramai yang datang dan boleh masuk , terlebih cetak tiket ke apa benda ni !! Takkan pihak FAM tak sedar kot penyokong terlebih masuk !! Ni tempat presiden FAM wooo !! 

Kejadian ini semenangnya memalukan Presiden FAM sendiri kerana 'kesilapan' mencetak lebihan tiket sampai boleh penyokong tak muat nak duduk dan terpaksa redah pagar masuk dalam kawasan trek lumba lari !! adehhh apa cerita ni weiii !!! sengaja atau apa nih !!! 

Apapun kejadian ni di harap tidak berulang dan FAM mesti mengambil tindakkan sewajarnya agar kejadian seperti ini tidak berlaku lagi .. Malu mutu pentadbiran bola sepak negara di tahap budak sekolah rendah main bola sampai lebih pulak masuk stadium nih !! 

Perlawanan malam tadi terpaksa ditangguh ke satu tarikh yang akan diberitahu oleh FAM. Sedikit yang mendukacitakan aku adalah semangat sukan yang semakin pudar akibat pergaduhan disana tadi. 

Jom saksikan dua video di bawah nih !! 




Esok jangan keluar surat khabar yang menjadi punca utama penangguhan perlawanan ini berpunca dari natang nih !! kikikiki


MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA 

3 comments:

Anonymous said...

hoi bodoh...ko ni mmg bidih tahap cipan kot?..bukan sebab FAm yang salah...ni sebab pintu masuk kena rempuh...apala ko ni bodoh sgt buat statement sebelum tahu kisah sebenar..aku tau la..aku ada kat dalam stadium tu...bodoh la ko ni...mesti mak bapak ko ni bodoh sgt ...sebab tu ko buat blog yg penipu ni...

Anonymous said...

Tak payah la cakap org bodoh..kalau info tu salah..cakap baik2 la..bole kan?

Anonymous said...

setuju xyahlh emo sangat, walaubagaimanapun isu tiket palsu telah ditimbulkan, fam harus siasat.

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive