sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 21 May 2013

pehhhh !!!! AKSI GHAIRAAH CHINA DOLL DAP DI MARKAS PAS KEDAH SEBENTAR TADI !!!! KUDA HITAM ADUHHH KUDA HITAM !!!!!




Petang tadi aku lalu depan markas PAS Kedah ni , jemnya sikit punya panjang ingat ada kemalangan ka , apa ka , rupanya geng kambing hitam penuh kat situ ... 

Paling meneruja aku adalah kebaanyakkan kambing hitam ni adalah dari kaum cina DAP yang aku boleh gambarkan sebagai sangat seksi , bukan apa , pakaian depa pehhhh kalau boleh nak sampai pangkal paha..

Aku lalu dah dekat nak solat maghrib .. ada jugak tok tok lebai kat situ .. dalam hati aku akhirnya pusat kebanggaan PAS Kedah ni dah dicabul oleh cina-cina dap yang seksi ni... 

Aku bukan nak berangapan buruk tapi yang Islam akan solat disitu beramai-ramai , yang seksi pun di situ , eheemmmm jatuh lebai pak-pak lebai PAS ni kang ... 

Tapi apa nak hairankan , itu takat markas PAS Kedah , dulu masa bersihpun kaum biadap ni bboleh masuk MASJID NEGARA dengan slamba ja pakai kasut dan tak tutup aurat.. 

Kalau aku ahli PAS malu siot markas kebanggaan dicabul manusia cina dap ni... 

APJ : aheemmmm ada lagi gambar seksi .. nak nanti ekkkk ... 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive