sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 7 June 2013

TUDIAA !!! SAPA BERANI NAK LAWAN JAWATAN TU !! !! @MukhrizMahathir @NajibRazak #HanyaDiKedah

MUKHRIZ BAKAL KE HADAPAN JIKA ADA YANG LAWAN PRESIDEN DAN TIMBALAN PRESIDEN UMNO 


Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir berkata, beliau akan berkempen untuk Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak dan timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin jika kedua-dua pemimpin itu dicabar pada pemilihan parti tahun ini.

Katanya, beliau tidak melihat orang lain paling layak untuk dua jawatan tertinggi parti atau mampu bersaing dengan mereka.

"Kalau jawatan tertinggi parti dipertanding iaitu Presiden, Timbalan Presiden dan tiga Naib Presiden, saya melihat Datuk Seri Najib dan Tan Sri Muhyiddin akan kekal sebagai penyandang.

"Saya sendiri akan berkempen untuk mereka," katanya kepada pemberita selepas majlis angkat sumpah Datuk Azimi Daim, 49, sebagai Setiausaha Politik Menteri Besar Kedah di Wisma Darul Aman pada Rabu.

Mukhriz mengulas gesaan banyak pihak agar jawatan Presiden dan Timbalan Presiden Umno tidak dipertanding pada perhimpunan agung parti itu Oktober depan bagi memantapkan lagi Umno bagi menghadapi pilihan raya umum ke-14 selain mengelak perpecahan dalam parti.

APJ : TAAT PADA KETUA 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive